باید از جوانی جمعیت حراست کرد

دبیر ستاد ملی جمعیت با اشاره به این‌که محور اصلی تفاهم‌نامه، تشویق و تسهیل ازدواج است گفت: باید از جوانی جمعیت کشور حراست و حفاظت کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ شکیبا محبی‌تبار در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ماده ۶۶ و ۶۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بین سازمان بسیج […]



دبیر ستاد ملی جمعیت با اشاره به این‌که محور اصلی تفاهم‌نامه، تشویق و تسهیل ازدواج است گفت: باید از جوانی جمعیت کشور حراست و حفاظت کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ شکیبا محبی‌تبار در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه ماده ۶۶ و ۶۷ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بین سازمان بسیج مستضعفین و ستاد ملی جمعیت درباره اهداف این تفاهم نامه اظهار کرد: محور اصلی تفاهم‌نامه، تشویق و تسهیل ازدواج است که به‌دنبال شکل‌گیری خانواده به‌وجود خواهد آمد.

وی افزود: طبق آخرین نظرسنجی‌ها بالغ بر ۸۵ درصد جوانان تمایل به تشکیل خانواده و ازدواج را دارند که این عدد مطلوب و مغتنمی است.

دبیر ستاد ملی جمعیت، اظهار کرد: در کشور ما روحیه خانواده دوستی و فرزندخواهی با وجود تبلیغات منفی همچنان وجود دارد؛ لذا این نکته بسیار مهمی است.

باید از جوانی جمعیت به بهترین شکل ممکن حراست و حفاظت کرد

محبی‌تبار تصریح کرد: سیاست‌های ابلاغی کلی جمعیت از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی جز حیاتی‌ترین سیاست‌ها است و باید از جوانی جمعیت کشور به‌طور درست حراست و حفاظت کنیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهوری منتخب هم در مناظرات و مصاحبه‌های خود مکرراً به سیاست‌های کلی اشاره کردند و خود را ملزم به اجرای آن‌ها دانستند و امیدواریم این نگاه دولت جدید را پای‌کار بیاورد.

تلاش‌های بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد مردمی همیشه ثمربخشی بوده

دبیر ستاد ملی جمعیت، مطرح کرد: تلاش‌های بسیج به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد مردمی در راستای تشویق به ازدواج آسان و جوانی جمعیت کشور فعالیت‌های ثمربخشی داشته است.

محبی‌تبار خاطرنشان کرد: در حوزه تشکیل خانواده و فرزندآوری نیازمند تلاش بیش‌تری هستیم که در این تفاهم‌نامه به این موضوع مهم به‌طورجدی تأکید شده است، امید داریم با امضای این تفاهم‌نامه اصلاح حوزه جوانی جمعیت حاصل شود.

دبیر ستاد ملی جمعیت در پایان اظهار کرد: مقوله فرهنگ‌سازی در زمینه شکل‌گیری خانواده و جوانی جمعیت بسیار مهم است که بسیج هم نسبت به آن هم توجه بسزایی داشته است.

منبع: دانا

انتهای خبر/ پسند


باید از جوانی جمعیت حراست کرد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? باید از جوانی جمعیت حراست کرد