بانک‌ اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که بانک‌های اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است،گفت:«امکان ثبت‌نام مجدد خانواده‌هایی که فکر می‌کنند مستحق دریافت یارانه هستند،ولی به آن‌ها داده نشده در وب‌سایت سامانۀ حمایتی فراهم می‌شود». محمدهادی زاهدی‌وفا افزود:«براساس اطلاعاتی که در بانک اطلاعات رفاه ایرانیان داشتیم،تاکنون خانواده‌های […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که بانک‌های اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است،گفت:«امکان ثبت‌نام مجدد خانواده‌هایی که فکر می‌کنند مستحق دریافت یارانه هستند،ولی به آن‌ها داده نشده در وب‌سایت سامانۀ حمایتی فراهم می‌شود».

محمدهادی زاهدی‌وفا افزود:«براساس اطلاعاتی که در بانک اطلاعات رفاه ایرانیان داشتیم،تاکنون خانواده‌های مشمول دریافت یارانه را معرفی کردیم،اما از سال آینده سیاست دیگری را در پیش می‌گیریم تا این اتفاقات رخ ندهد؛ به این صورت که در ابتدای سال اطلاعات را پایش می‌کنیم و دیگر در طول سال تغییر نمی‌دهیم».

وی اظهار کرد:«خانواده‌ها از یک هفته تا ۱۰ روز آینده دوباره می‌توانند با مراجعه به سامانۀ حمایت وزارت کار (اعتراض یارانه https://hemayat.mcls.gov.ir)  اطلاعات خود را تکمیل کنند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از تسنیم سراسری،سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۲۳ تیرماه با بیان اینکه در این مدت برخی از خانوارها تشکیل و یا تفکیک انجام داده‌اند،گفت:«اطلاعات دقیق خانوارها را از بانک‌ها گرفته‌ایم و تکمیل بانک‌های اطلاعاتی به علت تغییراتی که مرتباً در خانواده‌ها صورت می‌گیرد،در دستور کار است».

وی دربارۀ ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت نیز گفت:«کارهای کارشناسی آن انجام شده و در دستور کار دولت قرار دارد که مصوبۀ آن برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است» ./پ




بانک‌ اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است

منبع:خبر کرمان
?

بانک‌ اطلاعاتی خانوارها برای یارانه در حال تکمیل است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی