بانوان گل گهر لیگ را با باخت شروع کردند | اخبار سیرجان

به گزارش «نذیر کرمان» تیم فوتبال زنان گل گهر سیرجان عصر جمعه در حساس‌ترین دیدار هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه «فردوس» اصفهان، مقابل تیم زنان سپاهان قرار گرفتند. سپاهانی‌ها پس از آن‌که در نیمه نخست بازی در دقیقه ۱۴ موفق شدند با تک گُل روژین تمریان به رختکن بروند، در […]


به گزارش «نذیر کرمان» تیم فوتبال زنان گل گهر سیرجان عصر جمعه در حساس‌ترین دیدار هفته نخست فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه «فردوس» اصفهان، مقابل تیم زنان سپاهان قرار گرفتند.

سپاهانی‌ها پس از آن‌که در نیمه نخست بازی در دقیقه ۱۴ موفق شدند با تک گُل روژین تمریان به رختکن بروند، در نیمه دوم نیز با ارایه یک بازی هوشمندانه برتری خود را حفظ کردند تا بتوانند سه امتیاز مهم این بازی حساس را از آن خود کنند.

این ۲ تیم در فصل گذشته ۲ بار رودروی یکدیگر قرار گرفتند، که در دیدار رفت «گل‌گهر» سیرجان ۲ بر صفر سپاهان را برد و دیدار برگشت ۲ تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار، رقابت دو تیم مدعی و پرمهره در آغاز راه لیگ برتر بود که سه امتیاز به حساب طلایی پوشان واریز شد تا تیم مریم جهان نجاتی فصل را با شکست آغاز کند.

The post بانوان گل گهر لیگ را با باخت شروع کردند appeared first on پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان.


بانوان گل گهر لیگ را با باخت شروع کردند

منبع: اخبار سیرجان
? بانوان گل گهر لیگ را با باخت شروع کردند