باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در کهنوج منهدم شد

گروه شرارت و سرقت‌های مسلح در جنوب کرمان متلاشی و سلاح‌های آنها جمع آوری شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» و به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند شرارت و سرقت های مسلحانه در جنوب استان کرمان خبر داد. امید رضایی اظهار کرد: پس […]



گروه شرارت و سرقت‌های مسلح در جنوب کرمان متلاشی و سلاح‌های آنها جمع آوری شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان» و به نقل از روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند شرارت و سرقت های مسلحانه در جنوب استان کرمان خبر داد.

امید رضایی اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی ماموران پلیس اطلاعات کهنوج اعضای یک باند شرارت و سرقت مسلحانه مورد شناسایی قرار گرفتند و سحرگاه امروز در یک عملیات منسجم چهار نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شده اند.

وی افزود: در این عملیات ماموران پلیس اطلاعات، از محل مخفیگاه این باند شرارت دوقبضه سلاح گرم جنگی و شکاری، چهار دستگاه پژو پارس و مقادیری موادمخدر کشف و ضبط کرده‌اند.

دادستان کهنوج اعلام کرد: اعضای این باند چندین فقره سرقت مسلحانه طلا و جواهرات، احشام و منازل مسکونی در پرونده سیاه خود به ثبت رسانده‌اند.

رضایی برخورد دستگاه قضا با مخلین نظم و امنیت عمومی جامعه را سخت و عبرت‌آموز دانست و خاطر نشان کرد: مجازات‌های سنگین در انتظار سارقان مسلح خواهد بود.

انتهای خبر/پ


باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در کهنوج منهدم شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? باند شرارت و سرقت‌های مسلحانه در کهنوج منهدم شد