بالغ بر ۳۰۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اشاره به ۵ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد مالیاتی استان تا پایان سال گفت: بالغ بر سه هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان عصر امروز با حضور […]

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اشاره به ۵ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد مالیاتی استان تا پایان سال گفت: بالغ بر سه هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان عصر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان استان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار‌ شد.

در این جلسه جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان اظهار داشت: از ۹۹۴٫۶ میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای استان کرمان ۹۸۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه از ۴ هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان بودجه تملک دارایی استان نیز مبلغ هزار و ۶۷۹ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است که معادل ۳۹ درصد بودجه می‌شود افزود: بالغ بر سه هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد.

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان چه گذشت؟/ از معادن بزرگِ در انحصار دولتی‌ها تا مشکلات سرمایه‌گذاری
مدیران در اجرای پروژه‌ها اقتصاد مقاومتی استان کرمان منتظر بودجه نمانند
استاندار کرمان: عدم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان باید شفاف‌سازی شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان مازاد درآمد مالیاتی استان کرمان تاکنون است گفت: پیش‌بینی می‌شود این عدد تا پایان سال به ۵ هزار میلیارد تومان برسد.

صادق سلطانی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه تاکنون ۵۶۰ میلیارد تومان اسناد خزانه استان جذب شده است اظهار داشت: پیگیر هستیم و با دستگاه‌های استان جلساتی گذاشته تا این اسناد حتماً جذب شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




بالغ بر ۳۰۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد

منبع: تسنــیم
? بالغ بر ۳۰۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد