باقیماندۀ میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در کرمان توزیع می‌شود

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان اینکه میوه‌های شب عید در جنوب استان تمام شده است اما مقداری از میوه‌ها در شمال استان باقیمانده است،تاکید کرد:«توزیع شبکه‌ای میوه‌های باقیمانده‌ی شب عید تا پایان ماه رمضان با قیمت تنظیم بازاری ادامه داشته باشد». به گفته‌ی مدیر تعاون روستایی استان کرمان،۱۸۵ تن سیب و […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با بیان اینکه میوه‌های شب عید در جنوب استان تمام شده است اما مقداری از میوه‌ها در شمال استان باقیمانده است،تاکید کرد:«توزیع شبکه‌ای میوه‌های باقیمانده‌ی شب عید تا پایان ماه رمضان با قیمت تنظیم بازاری ادامه داشته باشد».

به گفته‌ی مدیر تعاون روستایی استان کرمان،۱۸۵ تن سیب و پرتقال شب عید در استان باقی مانده است که در ۱۵ غرفه‌ توزیع می‌شوند.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا کرمان،وی ۱۸ فروردین‌ماه در ستاد تنظیم بازار استان کرمان بیان کرد:«با وجود عدم تصمیم‌گیری به‌موقع در مرکز برای تهیه‌ی میوه شب عید،اقدامات خیلی خوبی انجام شد اما ضعف‌ها باید احصا شود تا به عنوان تجربه در سال‌های آینده از آن‌ها استفاده کنیم».

استاندار کرمان ادامه داد:«تنظیم بازار به این معنی است که کالاهای اساسی با قیمتی در بازار باشد تا افرادی که توانایی زیاد مالی ندارند بتوانند آن کالاها را تهیه کنند».

وی همچنین با اشاره به وضعیت بازار استان در ایام نوروز،اظهار کرد:«کمبودی در بازار (به غیر از کمبود مرغ در روزهای ۷ یا ۸ فروردین) نبود اما منکر گرانی برخی از کالاها نیستیم».

 

باقیماندن ۱۸۵ تن سیب و پرتقال شب عید

مدیر تعاون روستایی استان کرمان نیز در این جلسه به ارائه‌ی گزارش وضعیت تهیه و توزیع میوه شب عید پرداخت و گفت:«از زمان اجرای طرح ( ۲۶ اسفند سال گذشته) تاکنون از ۵۴۹ تن سیب درختی خریداری شده حدود ۵۲۴ تن آن توزیع شده و ۲۵ تن آن باقیمانده است و همچنین از ۹۲۹ تن پرتقال خریداری شده ۷۶۹ تن توزیع شده و ۱۶۰ تن پرتقال والنسیا باقیمانده است».

رئیسی ادامه داد:«طبق دستورالعمل ابلاغی،در استان‌هایی که میوه باقیمانده دارند به دلیل آغاز ماه مبارک رمضان باید این طرح ادامه داشته باشد بنابراین ۱۵ غرفه‌ی توزیع میوه شب عید در استان همچنان در حال فعالیت هستند».




باقیماندۀ میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در کرمان توزیع می‌شود

منبع:خبر کرمان
?
باقیماندۀ میوه شب عید با قیمت تنظیم بازار در کرمان توزیع می‌شود

:اخبار استان کرمان – اقتصادی