باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران تا پایان هفته پرداخت می‌شود

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: باقی‌مانده مطالبات نیز تا پایان هفته پرداخت می‌شود. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از  روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به لزوم بارگذاری آمار و اطلاعات […]



استاندار کرمان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است، گفت: باقی‌مانده مطالبات نیز تا پایان هفته پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» به نقل از  روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به لزوم بارگذاری آمار و اطلاعات استان کرمان در راستای تهیه نقشه‌های SDI (زیرساخت داده‌های مکانی) عنوان کرد: برای ایجاد ایستگاه‌های جدید نقشه‌برداری آمادگی کامل را داریم، البته سازمان نقشه‌برداری هم ردیف و اعتبار دارد برای بازسازی و نوسازی ایستگاه‌های جدید کمک کند.  

وی بیان کرد: با تجمیع نقشه‌های شهرهای جدید موافق هستیم، مواردی از نقشه‌ها نیاز به به‌روزرسانی دارد و مواردی نیز انجام نگرفته است که باید سریعا نسبت‌به تهیه آنها اقدام شود. 

استاندار کرمان همچنین از خرید ۲۲۷ هزار تن گندم طی سال جاری در استان خبر داد و افزود: خرید گندم همچنان ادامه دارد و شاهد افزایش تولید نسبت‌به سال قبل هستیم.

فداکار تصریح کرد: ۷۰ درصد مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات نیز تا پایان هفته پرداخت می‌شود.  

استاندار کرمان به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره داشت و تاکید کرد همه مدیران و دستگاه‌های استانی و شهرستانی آمادگی کامل را داشته باشند. 
 
محمدرضا وحیدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این جلسه از تصویب ۶ بسته اجرایی متشکل از ۱۶ برنامه استان در راستای برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: یکی از این برنامه‌ها؛ رصد و پایش آمار و اطلاعات استان است. 

وی از لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای بارگذاری آمار و اطلاعات استان در راستای تهیه نقشه‌های SDI (زیرساخت داده‌های مکانی) سخن گفت و افزود: این نقشه‌ها در راستای اطلس سرمایه‌گذاری، پنجره واحد مدیریت زمین، اشتراک گذاری میان سامانه‌های آمایش، تدوین اطلس‌های استانی و ملی لازم است. 

وحیدی همچنین از پرداخت تمام مانده مرخصی و پاداش پایان خدمت ۱۹۴ بازنشسته دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و افزود:‌ ۱۸۵ بازنشسته نیز سال گذشته در دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم که تمام مانده مرخصی آنها پرداخت شده و پاداش پایان خدمت آنها در سطح کشور درحال پیگیری است.

انتهای خبر/ طهماسبی
 


باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران تا پایان هفته پرداخت می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? باقی‌مانده مطالبات گندم‌کاران تا پایان هفته پرداخت می‌شود