باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوز کمیسیون ماده پنج ندارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، گفت: باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوز کمیسیون ماده پنج ندارند و عمده مشکلات ما در همین دو باشگاهی است که مجوز ندارد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، میثم پاریزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به مناسبت هفته تربیت […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، گفت: باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوز کمیسیون ماده پنج ندارند و عمده مشکلات ما در همین دو باشگاهی است که مجوز ندارد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، میثم پاریزی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان به مناسبت هفته تربیت بدنی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هفته تربیت بدنی از امروز با شعار “ایران قوی، ورزش قوی” آغاز می‌شود که این هفته را به همه ورزشکاران و کسانی که برای سلامت جسمی و روانی جامعه تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده این هفته در سطح استان کرمان، گفت: ۵۴۴ برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی هفته ورزش و جوانان در استان کرمان داریم که از این تعداد ۱۵ برنامه در حوزه عمرانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، با بیان اینکه سرانه ورزشی استان ۷۰ سانتی‌متر است که با افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۱۵ هزار متر به فضای ورزشی استان کرمان افزوده می‌شود، ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه چندین پروژه دیگر نیز آماده افتتاح است، ادامه داد: تا پایان سال ۳۰ پروژه عمرانی دیگر در سطح استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد که ۸۰ درصد این پروژه‌ها در مناطق محروم استان است.

پاریزی از برگزاری ۹۳ برنامه فرهنگی و ۱۵۳ برنامه در حوزه فعالیت‌های همگانی، در هفته ورزش و جوانان خبر داد و افزود: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه و اهدای خون ورزشکاران از جمله این برنامه‌ها است که برخی برنامه‌ها در سطح استانی و برخی در سطح ملی است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ برنامه در حوزه قهرمانی طی این هفته به میزبانی استان کرمان پیش‌بینی شده است، افزود: برای نخستین بار تجلیل از باشگاه‌های ورزشی برتر استان را داریم که طی این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، وضعیت استان کرمان در حوزه قهرمانی را خوب و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم که بتوانیم در دو بعد ورزش قهرمانی و ورزش همگانی گام‌های موثری در سطح استان کرمان برداریم و تلاش ما بر این است که ورزش وارد برنامه روزانه همه مردم به ویژه در حوزه بانوان شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات تاریخی در حوزه ورزش بانوان استان کرمان در حال رقم خوردن است، افزود: خیلی از گرفتاری‌ها و بیماری‌ها با ورزش قابل پیشگیری است و ورزش کمک می‌کند تا دوران میانسالی و سالمندی سالم‌تری داشته باشیم.

پاریزی با اشاره به اینکه حدود ۷۵۰ مجوز باشگاه ورزشی در شهر کرمان داریم، ادامه داد: همه باشگاه‌های ورزشی باید مجوز کمیسیون ماده پنج داشته باشند و یکی از ملزومات اخذ مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها داشتن مجوز کمیسیون ماده پنج است.

زمین ورزشگاه مس کرمان متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است!
وی با بیان اینکه باشگاه‌های خاتون بم، گل‌گهر سیرجان، مس شهربابک و فولاد سیرجان و زرند مجوز کمیسیون ماده پنج دارند، گفت: باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوز ندارند و عمده مشکلات ما در همین دو باشگاهی است که مجوز ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به میزان اثرگذاری باشگاه‌های بزرگ فرهنگی ورزشی استان کرمان، گفت: این باشگاه‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی خود شکل گرفتند، اما خیلی از این باشگاه‌ها و نوع باشگاه‌داری آنها انتفاعی برای ورزش استان کرمان ندارد و متاسفانه انتظارات ورزشکاران و قهرمانان استان کرمان از این باشگاه‌ها برآورده نشده است.

وی با بیان اینکه جمعیت بین ۱۸ تا ۳۵ سال جامعه هدف ما است که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت استان کرمان را شامل می‌شود که ۳۰ درصد جمعیت استان کرمان است، ادامه داد: جمعیت جوان یک فرصت برای استان کرمان محسوب می‌شود؛ اگر قدر این سرمایه‌ها را ندانیم، موفقیت‌های امروز در آینده تبدیل به یک آرزو می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوز کمیسیون ماده پنج ندارند

منبع: تسنــیم
? باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوز کمیسیون ماده پنج ندارند