بازیکن سابق گل‌گهر به اردوی مس رفسنجان ملحق شد

بهنام برزای هافبک سابق باشگاه‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان ضمن امضای قرارداد، روز شنبه به اردوی مس رفسنجان در ترکیه ملحق شد. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، برزای هافبک ۳۱ ساله که چهار فصل گذشته را در باشگاه گل‌گهر سیرجان پشت سر گذاشت با امضای قراردادی […]


بهنام برزای هافبک سابق باشگاه‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان ضمن امضای قرارداد، روز شنبه به اردوی مس رفسنجان در ترکیه ملحق شد.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس رفسنجان، برزای هافبک ۳۱ ساله که چهار فصل گذشته را در باشگاه گل‌گهر سیرجان پشت سر گذاشت با امضای قراردادی به مدت یک فصل به مس رفسنجان پیوست.

این بازیکن که سابقه بازی در دفاع همچنین خط میانی و حتی خط حمله را دارد و از بازیکنانی با چند پست لیگ برتر به شمار می‌رود، پس از امضای قرارداد، راهی استانبول شد و از امروز در کمپ کارتپه در جمع شاگردان نویدکیا حضور یافت.

تساوی مس رفسنجان مقابل نایب قهرمان الجزایر

روابط عمومی باشگاه مس همچنین اعلام کرد، تیم فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه مقابل تیم شباب بلوزداد نایب قهرمان لیگ الجزایر قرار گرفت و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) هستند.


بازیکن سابق گل‌گهر به اردوی مس رفسنجان ملحق شد

منبع: تــابناک
? بازیکن سابق گل‌گهر به اردوی مس رفسنجان ملحق شد