بازید و عارضه‌یابی از ۳ واحد تولیدی صنعتی

تیم عارضه‌یاب مهندسین صنعت در قالب روایت پیشرفت از سه واحد تولیدی بازدید و مشکلات آنان را در بخش تولید بررسی کردند. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ تیم عارضه‌یاب بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان در قالب اردوی یک روزه راهیان پبشرفت تخصصی از  سه واحد صنعتی و معدنی استان […]


تیم عارضه‌یاب مهندسین صنعت در قالب روایت پیشرفت از سه واحد تولیدی بازدید و مشکلات آنان را در بخش تولید بررسی کردند.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ تیم عارضه‌یاب بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان در قالب اردوی یک روزه راهیان پبشرفت تخصصی از  سه واحد صنعتی و معدنی استان کرمان بازدید کردند.

کارخانه فرش الماس کویر اولین واحد تولیدی بود که مورد پایش قرار گرفته است. 

الماس کویر در سال ۱۳۸۵ تاسیس و با صادرات به بیش از ۴۴ کشور دنیا و اشتغال برای ۳۳۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در شهرک صنعتی  شماره دو کرمان فعالیت می‌کند. 

طبق اظهارات حجت قاسم‌پور این بازدید با استفاده از ظرفیت اساتید و تعدادی از مهندسین تخصصی با هدف احصاء مسائل و مشکلات واحدها، عارضه‌یابی تخصصی و کمک به حل مشکلات و موانع واحدهای صنعتی و احصای نیازهای فناورانه صورت گرفته است. 

دومین کارخانه مورد پایش آریان خودرو خاورمیانه بود. 

کارخانه آریان خودرو خاورمیانه در سال ۱۳۹۹ تاسیس و با اشتغال برای ۱۵۰ نفر در زمینه تولید متعلقات خودرو فعالیت نقش پررنگی را ایفا می‌کند. 

سومین و آخرین واحد مورد پایش و بررسی کارخانه ذوب و نورد بود. 


مجتمع ذوب آهن و نورد کرمان با ظرفیت عملی ۷۰ هزار تن در سال و اشتغال ۴۶۰ نفر در زمینه تولید میلگرد و کلاف فعالیت دارد و از واحدهای موفق این عرصه محسوب می‌شود. 

انتهای خبر/ طهماسبی


بازید و عارضه‌یابی از ۳ واحد تولیدی صنعتی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بازید و عارضه‌یابی از ۳ واحد تولیدی صنعتی