بازگشت ۲۴ واحد صنعتی استان کرمان به چرخۀ تولید

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به نتیجۀ مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت:«فعال‌سازی ۴۰ واحد تولیدی استان در سال‌جاری هدف‌گذاری شد که با توجه اقدامات انجام‌شده،تاکنون ۲۴ واحد به چرخۀ تولید برگشته است». مهدی حسینی‌نژاد افزود:«این واحدهای تولیدی یک‌هزار اشتغال را تا پایان سال جاری به […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به نتیجۀ مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت:«فعال‌سازی ۴۰ واحد تولیدی استان در سال‌جاری هدف‌گذاری شد که با توجه اقدامات انجام‌شده،تاکنون ۲۴ واحد به چرخۀ تولید برگشته است».

مهدی حسینی‌نژاد افزود:«این واحدهای تولیدی یک‌هزار اشتغال را تا پایان سال جاری به چرخه بازمی‌گردانند».

وی ادامه داد:«همچنین محصول تولید شده در این واحدها بر فعالیت سایر واحدهای تولیدی استان کرمان نیز تاثیرگذار خواهد بود».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از نذیر کرمان کرمان،حسینی‌نژاد در حاشیۀ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:«مشکلات ۱۹ واحد تولیدی در این نشست رصد و بررسی شد که تامین نیازهای ارزی،تعیین‌تکلیف تسهیلات،مالیات و تامین مواد اولیۀ واحدهای تولیدی به‌عنوان بخشی از مشکلات این واحدها در این نشست بررسی شد و اقداماتی برای رفع این مشکلات انجام گرفت».

مدیرکل صمت کرمان یادآور شد:«محصول تولیدی یکی از این واحدها،نیاز واحدهای بزرگ تولیدی کشور را تامین می‌کند و این واحد استراتژیک است و اگر این واحد تولیدی دچار مشکل شود تبعاتی برای دیگر واحدها دارد».

وی افزود:«این واحد تولید رینگ خودرو برای خودروسازی داخل استان و کشور را برعهده دارد که مشکلات این واحد در نشست امروز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت».

حسینی‌نژاد گفت:«استاندار کرمان با حضور منظم در جلسات کارگروه رفع موانع تولید این استان موضوع تولید را پیگیری می‌کند و سازمان قضایی نیز به‌صورت منظم مشکلات واحدهای تولیدی را رصد کرده و در زمینۀ رفع مشکلات آن‌ها اقدام می‌کند». /پ

 




بازگشت ۲۴ واحد صنعتی استان کرمان به چرخۀ تولید

منبع:خبر کرمان
?

بازگشت ۲۴ واحد صنعتی استان کرمان به چرخۀ تولید

:اخبار استان کرمان – اقتصادی