بازهم دپوی سوخت حادثه‌ساز شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کرمان از انفجار مشک سوخت دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد. محمد جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» از انفجار یک منزل مسکونی واقع در بلوار فرزانگان شهرستان کرمان خبر داد. وی اذعان کرد: صبح امروز در ساعت ۹:۲۸ دقیقه از سوی […]



مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی کرمان از انفجار مشک سوخت دپو شده در یک منزل مسکونی خبر داد.

محمد جهانشاهی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» از انفجار یک منزل مسکونی واقع در بلوار فرزانگان شهرستان کرمان خبر داد.

وی اذعان کرد: صبح امروز در ساعت ۹:۲۸ دقیقه از سوی شهروندان با سازمان آتش‌نشانی تماسی حاصل و در آن از انفجار یک منزل مسکونی خبر داده شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی عنوان کرد: در ساعت ۹:۳۳ دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه آتش مهار شد.

جهانشاهی این حادثه را تشریح کرد و گفت: متاسفانه علت اصلی آتش‌سوزی انفجار مشک سوخت ۲۰۰ لیتری بوده است زیرا در این منزل عددی معادل ۳۰۰ لیتر بنزین در مشک و تعدادی گالن وجود داشته است که گرمای هوا موجب ترکیدن این محموله‌ها شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گرچه این حادثه مصدومی نداشته است اما همیشه قاچاق سوخت و حوادث ناشی از دپوی سوخت معضل اصلی برای شهروندان و سازمان آتش‌نشانی بوده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


بازهم دپوی سوخت حادثه‌ساز شد

منبع:آرمـان
? بازهم دپوی سوخت حادثه‌ساز شد