بازنگری در بافت فرسوده راور انجام شد

شهردار راور گفت: بازنگری بافت فرسوده شهرستان راور برای بهره‌مندی از تسهیلات کم‌بهره شهروندان انجام شد. به گزارش گروه شهرستان‌های «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری راور؛ جلسه ارائه طرح بازنگری بافت فرسوده شهر راور با حضور مسئولان شهری در محل فرمانداری راور برگزار شد. رحمت‌الله رحیمی‌پور شهردار راور در این جلسه گفت: […]



شهردار راور گفت: بازنگری بافت فرسوده شهرستان راور برای بهره‌مندی از تسهیلات کم‌بهره شهروندان انجام شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی شهرداری راور؛ جلسه ارائه طرح بازنگری بافت فرسوده شهر راور با حضور مسئولان شهری در محل فرمانداری راور برگزار شد.

رحمت‌الله رحیمی‌پور شهردار راور در این جلسه گفت: یکی از اهداف بازنگری، افزایش محدوده بافت فرسوده شهری‌ست که برای شهروندان راوری به‌منظور بهره‌مندی از تسهیلات کم‌بهره، بازآفرینی و بهسازی منازل بسیار موثر است.

وی بیان کرد: این طرح با هدف حل برخی از مشکلات مردم‌ راور به پیشنهاد شهرداری و با مصوبه شورای شهر توسط شرکت فضاآفرینان نوگرا متشکل از مشاورین باتجربه استان کرمان تهیه شده و به‌زودی به وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران برای تصویب ارائه می‌شود.

شهردار راور در پایان گفت: مردم راور لایق بهترین‌ها هستند و در آینده‌ای نزدیک شاهد شهری با بافت جدید و در خور برای آن‌ها خواهیم بود.

انتهای خبر/کمساری


بازنگری در بافت فرسوده راور انجام شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بازنگری در بافت فرسوده راور انجام شد