بازدید گردشگران از بناهای تاریخی شهرستان انار

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان انار با اشاره به بازدید گردشگران از بناهای تاریخی این شهرستان گفت: پنجمین جشنواره پسته‌خورون در روستای ساقی شهرستان انار از ۲۷ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ شهریور جاری ادامه دارد. محسن پورمنصورآبادی خاطرنشان کرد: تعدادی از کمپرها برای بازدید از […]

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان انار با اشاره به بازدید گردشگران از بناهای تاریخی این شهرستان گفت: پنجمین جشنواره پسته‌خورون در روستای ساقی شهرستان انار از ۲۷ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ شهریور جاری ادامه دارد. محسن پورمنصورآبادی خاطرنشان کرد: تعدادی از کمپرها برای بازدید از جشنواره […]

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو” مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان انار با اشاره به بازدید گردشگران از بناهای تاریخی این شهرستان گفت: پنجمین جشنواره پسته‌خورون در روستای ساقی شهرستان انار از ۲۷ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ شهریور جاری ادامه دارد.

محسن پورمنصورآبادی خاطرنشان کرد: تعدادی از کمپرها برای بازدید از جشنواره و قابلیت‌های گردشگری و تاریخی به شهرستان انار سفر کرده‌اند.

وی افزود: این گردشگران از بناهای تاریخی شهرستان انار از جمله امامزاده محمدصالح (ع)، ارگ ساسانی، کاروانسرا، یخدان، بافت تاریخی امین‌شهر و … بازدید کرده‌اند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان انار گفت: آیین پایانی پنجمین جشنواره پسته‌خورون روستای ساقی شامگاه جمعه ۳۰ شهریور با حضور دکتر فاطمی مدیر کل حوزه گردشگری میراث فرهنگی کشور و همین طور دکتر شاهرخی مدیرکل میراث استان و مدیران شهرستان انار برگزار می‌شود.




بازدید گردشگران از بناهای تاریخی شهرستان انار

منبع: انــارما
?بازدید گردشگران از بناهای تاریخی شهرستان انار : اخبار استان کرمان – ورزشی