بازدید پیرغلامان حسینی از ۳۰ مکان شاخص کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی بیست‌و‌یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، روز چهارشنبه، ۹ مردادماه پیرغلامان و خادمان حسینی از۳۰ مکان شاخص کرمان در کرمان بازدید می‌کنند. این مکان‌ها شامل امامزاده محمد(ع)، صفه عزاخانه، ۸ مسجد، ۴ تکیه و ۱۳ روضه خانگی در شهر کرمان و سه […]


به گزارش نذیر کرمان از کرمان و به نقل از روابط عمومی بیست‌و‌یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، روز چهارشنبه، ۹ مردادماه پیرغلامان و خادمان حسینی از۳۰ مکان شاخص کرمان در کرمان بازدید می‌کنند. این مکان‌ها شامل امامزاده محمد(ع)، صفه عزاخانه، ۸ مسجد، ۴ تکیه و ۱۳ روضه خانگی در شهر کرمان و سه مکان هم در توابع کرمان شامل امامزاده حسین(ع) جوپار، مسجد جامع محی‌آباد و عباسیه ماهان است.

مساجد امام حسین(ع) خیابان والفجر و خیابان مهدیه، قائم عجل‌الله تعالی، امام سجاد(ع) ‌بلوار قدس، سیدالشهدا(ع) مدیریت، حضرت ولی‌عصر(عج) ۲۴ آذر، حضرت ابالفضل(ع) خیابان مفتح و امام حسن مجتبی(ع) خیابان مطهری میزبان پیرغلامان هستند. همچنین جمعی از پیرغلامان در تکایای میدان قلعه، فاطمیه، محله شهر و حضرت رقیه حضور می‌یابند.

منزل حاج ماشاءالله و آقایان علم‌آموز، مهدوی، قهاری، فروغی و یزدی و منزل شهیدان میرکمالی، مظهری‌صفات، ادهمی، رضایی، کیانی و تویسرکانی هم به عنوان مکان‌های برقراری روضه‌ خانگی در کرمان برای حضور پیرغلامان انتخاب شدند.

اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به‌همت بسیج صداوسیما و با مشارکت استانداری کرمان نهم تا یازدهم مرداد ماه در این استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


بازدید پیرغلامان حسینی از ۳۰ مکان شاخص کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بازدید پیرغلامان حسینی از ۳۰ مکان شاخص کرمان