بازدید نماینده مردم ارزوئیه در مجلس از روند برگزاری بازی های فوتبال جام سردار دلها در دهسرد ارزوئیه

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی از روند برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام سردار دلها شهرستان ارزوئیه در روستای دهسرد بازدید کرد. به گزارش فت فتو از ارزوئیه صمداله محمدی نماینده شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رابر از روند برگزاری مسابقات فوتبال جام سردار دلها در […]

صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های ارزوئیه، بافت و رابر در مجلس شورای اسلامی از روند برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام سردار دلها شهرستان ارزوئیه در روستای دهسرد بازدید کرد.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه صمداله محمدی نماینده شهرستان های ارزوئیه ، بافت و رابر از روند برگزاری مسابقات فوتبال جام سردار دلها در زمین ورزش مینی فوتبال دهسرد ارزوئیه بازدید کرد. 

صمداله محمدی نماینده مجلس از روند برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام سردار دلها که در دهستان دهسرد برگزار شده بازدید کرد.
 
مسائل و مشکلات مربوط به زمین چمن منطقه دهسرد در حضور نماینده که از سوی جوانان ورزشکار مطرح گردید از جمله؛
 ۱- تخصیص انشعاب آب 
۲- مسئله روشنایی زمین چمن 
 ۳- مشخص نبودن متولی زمین چمن
 
محمدی در این بازدید قول مساعد برای پیگیری و انجام موارد مطروحه تا حد امکان داد و یاد آور شد با توجه به اینکه هزینه احداث زمین چمن بسیار بالا می‌ باشد باید در زمینه حفظ و نگهداری آن دقت بیشتری شود از جمله اینکه طبق دستور العمل ، در حوزه نگهداری زمین چمن حداقل ماهی یکبار باید آب گیری شود، اما تا کنون این امر اتفاق نیفتاده است و ادامه این روند باعث تخریب و از بین رفتن زمین چمن خیلی زودتر از حد انتظار می شود ، و امید است شوراهای محترم اسلامی و دهیاران محترم روستا نسبت به این امر اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




بازدید نماینده مردم ارزوئیه در مجلس از روند برگزاری بازی های فوتبال جام سردار دلها در دهسرد ارزوئیه

منبع:آرمـان
? بازدید نماینده مردم ارزوئیه در مجلس از روند برگزاری بازی های فوتبال جام سردار دلها در دهسرد ارزوئیه