بازدید میدانی از ۴ واحد تولیدی و صنعتی

مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: در راستای احیاء واحدهای تولیدی استان از چهار واحد تولیدی راکئ و نیمه راکد بازدید شد. حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان» از پیگیری علل رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان خبر داد و گفت: به‌همین منظور از واحد نیرو کابل […]


مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن گفت: در راستای احیاء واحدهای تولیدی استان از چهار واحد تولیدی راکئ و نیمه راکد بازدید شد.

حجت قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان» از پیگیری علل رفع مشکلات واحدهای تولیدی در سطح استان خبر داد و گفت: به‌همین منظور از واحد نیرو کابل با همراهی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی، نمایندگان استانداری، سازمان صمت، شورای عالی بانک‌ها، تامین‌اجتماعی، دارایی، اتاق بازرگانی و… انجام شد.


وی عنوان کرد: شرکت نیرو کابل تولیدکننده انواع کابل‌های برق است که متاسفانه به دلیل مشکلات متعدد از جمله تهیه مواد اولیه، کمبود نقدینگی، بازریابی و… درحال حاضر راکد و تعطیل شده است.


مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان افزود: باتوجه‌به تغییر سرمایه‌گذار این واحد، به‌نظر می‌رسد در مسیر راه‌اندازی مجدد قرار گرفته است که اگر تمام ظرفیت‌های استان بسیج شوند امکان‌ احیاء و از سر گیری دوباره تولید را دارد.


قاسم پور ادامه داد: پرونده این واحد نیز جهت بررسی و کارشناسی دقیق بعد از عارضه‌یابی به کمیته احیاء واحدهای راکد استان ارجاع می‌شود.


وی به دومین بازدید خود از دیگر واحد تولیدی که مشکلات عدیده‌ای دارند، اشاره کرد و گفت: شرکت کویر کوشان تولیدکننده انواع کیک و کلوچه به‌دلیل نداشتن بازار درحال حاضر زیر ظرفیت تولید فعالیت می‌کند.


مسئول بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان عنوان کرد: طی بازدید صورت گرفته مقرر شد تا در کمیته احیاء واحدهای راکد و زیرظرفیت، پرونده این واحد تولیدی نیز بررسی و مشاوره لازم در خصوص بازاریابی توسط اتاق بازرگانی، بسیج مهندسین برای رفع موانع فروش و تولید آن ارائه شود.


قاسم‌پور به سومین بازدید این خبر اشاره کرد و گفت: شرکت پلی‌وند تولیدکننده سازه‌های پیش ساخته LSF  است که به‌دلیل نداشتن بازارفروش و تورم قیمت دچار کمبود نقدینگی است و  درحال حاضر زیرظرفیت تولید کار می‌کند.


 وی ادامه داد: طی بازدید صورت گرفته از این واحد تولیدی نیز مقرر شد در کمیته احیاء واحدهای راکد و زیرظرفیت پرونده واحد بررسی شود و مشاوره لازم به وی جهت بازیابی بازار و ورود به آن ارائه شود.


مسئول بسیج مهندسین صنعت به آخرین بازدید این گروه تخصصی اشاره کرد و گفت:  شرکت پاساد نورد نیز سازنده انواع رابیتس فلزی است که به‌دلیل نداشتن بازار و کمبود نقدینگی درحال حاضر راکد شده است با توجه‌به اینکه ظرفیت راکدی محسوب می‌شود، مقرر شد تا در کمیته احیاء واحدهای راکد و زیرظرفیت پرونده  این واحد به صورت تخصصی و کارشناسانه بررسی شود.


قاسم‌پور با بیان این امر که وطیفه اصلی ما خدمت به مردم و توجه به اوامر رهبر انقلاب برای توسعه اقتصادی و جهش تولید است و در برابر این وظیفه چشم‌داشتی نداریم عنوان کرد: به‌واسطه خدمات و تلاش‌های این نهاد مردمی و عملکرد روشن در عرصه عارضه‌یابی در تیم اقتصادی استان از سوی معاون اقتصادی و معاون توسعه سرمایه‌گذاری استاندار کرمان لوح سپاسی دریافت کردیم.


وی در پایان خاطر نشان کرد: این لوح سپاس متعلق به کل تیم عارضه‌یاب و بسیجیان ما بوده که در طول سال این قشر تخصصی را یاری رساندن و سبب موفقیت در پیگیری موانع و رفع آنان به‌صورت ریشه‌ای شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


بازدید میدانی از ۴ واحد تولیدی و صنعتی

منبع:آرمـان
? بازدید میدانی از ۴ واحد تولیدی و صنعتی