بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از گروه صنعتی پویان

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سه شرکت تابعه گروه صنعتی پویان بازدید کرد. به گزارش نذیر کرمان؛ حسین مدرس‌خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با همراهی حسین پویان نایب رییس هیات مدیره این گروه صنعتی از سه شرکت شکوفا صنعت پویا، خودروسازان شکوفا صنعت پویا و نانوساختار شکوفا صنعت بنیان بازدید و […]


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سه شرکت تابعه گروه صنعتی پویان بازدید کرد.

به گزارش نذیر کرمان؛ حسین مدرس‌خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با همراهی حسین پویان نایب رییس هیات مدیره این گروه صنعتی از سه شرکت شکوفا صنعت پویا، خودروسازان شکوفا صنعت پویا و نانوساختار شکوفا صنعت بنیان بازدید و از نزدیک با تولیدات این مجموعه‌ها آشنا شد.

مدرس‌خیابانی در این بازدید ضمن گفتگو با مدیران و مهندسان این مجموعه صنعتی بزرگ و همچنین حضور در واحد‌های مختلف این شرکت‌ها، بر استفاده هرچه بیشتر مجموعه شرکت ملی مس از تولیدات ساخت داخل تاکید کرد.
او همچنین ضمن تمجید از کیفیت تولیدات شرکت‌های تابعه گروه صنعتی پویان اعلام کرد که شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه رویکرد افزایش سطح بومی‌سازی خود حتما از ظرفیت این شرکت در پیشبرد اهداف توسعه‌ای صنعت مس کشور بیش از پیش بهره خواهد برد.

بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از گروه صنعتی پویان


بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از گروه صنعتی پویان

منبع:یـزدان کـرمان
? بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از گروه صنعتی پویان