بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی

به گزارش گروه اجتماعی نذیر کرمان، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیأت همراه، امروز به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وارد شهر مقدس قم شد. کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور […]



به گزارش گروه اجتماعی نذیر کرمان، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و هیأت همراه، امروز به منظور بازدید از پست‌های امداد و درمان و حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وارد شهر مقدس قم شد.

کولیوند ابتدا در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حضور و ضمن زیارت، از پست‌های امداد و درمان مستقر در حرم بازدید و از خدمات شایسته هلال احمر قم به عزاداران حسینی تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه در بیت مقام معظم رهبری حضور یافت و از نزدیک، در جریان روند ارائه خدمات امدادی و درمانی هلال‌احمر قم به عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار گرفت.

کولیوند همچنین در ادامه بازدیدهای خود، از پوشش امدادی عزاداران عاشورای حسینی از هیأتی بازدید کرد و با حضور در جمع عزاداران حسینی به سوگواری پرداخت.

انتهای پیام/


بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی

منبع: بــرنا
? بازدید رییس هلال‌احمر از نحوه خدمات‌رسانی به عزاداران‌حسینی