بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از حوزه قضائی راین

بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از حوزه قضائی راین انجام شد. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، از دادگاه عمومی بخش راین بازدید و از زحمات قاضی و کارکنان حوزه قضائی راین قدردانی نمودند. در جریان این بازدید که آقای دادخدا سالاری دادستان کرمان نیز آقای حمیدی را […]

بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از حوزه قضائی راین انجام شد.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، از دادگاه عمومی بخش راین بازدید و از زحمات قاضی و کارکنان حوزه قضائی راین قدردانی نمودند.

در جریان این بازدید که آقای دادخدا سالاری دادستان کرمان نیز آقای حمیدی را همراهی میکردند،حجت الاسلام علیدادی امام جمعه راین ضمن خوشامدگویی به ایشان بخاطر حضورشان در منطقه راین ، مشکلات حوزه قضایی راین را بازگو و بر احداث ساختمان دادگاه راین و فرستادن قاضی کمکی بجهت سرعت بخشیدن به کار رسیدگی و اعاده حقوق مراجعان تاکیدکرد که آقای حمیدی رئیس کل دادگستری نیز قول مساعد برای همکاری دادند .

 
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از حوزه قضایی راین افزود: ایجاد صلح و سازش بین افراد جامعه را اولویت مهم دانست وتاکید کرد : این امر باید از سوی مردم، شوراهای حل اختلاف، دفاتر ائمه جمعه و … به صورت جدی پیگیری شود.
 
حجت الاسلام حمیدی افزود: هر ماه حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ پرونده به حوزه قضایی راین وارد می شود و بخش عمده این پرونده ها با تلاش قضات و کارکنان رسیدگی و مختومه می شود.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سه ماهه اول امسال افزون بر ۴۳۴ پرونده در دادگاه عمومی و انقلاب بخش راین شکل گرفته و ۴۰۴ پرونده رسیدگی شده ونرخ رسیدگی به پرونده ها در این حوزه قضایی ۹۳.۰۹ درصد بوده است.
 
در پایان این دیدار بازدیدکنندگان از بخشهای دادگاه راین بازدید و از برزگر قاضی و کارمندان دادگاه راین قدردانی کردند. 

انتهای پیام/ تاج الدینی 




بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از حوزه قضائی راین

منبع:آرمـان
? بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان کرمان از حوزه قضائی راین