بازدید دادستان کرمان از انبار اموال تملیکی استان کرمان از دریچه دوربین

گروه استان‌ها – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انبار اموال تملیکی استان کرمان بازدید و وضعیت کالاهای موجود در این انبارها را بررسی کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ظهر امروز از انبار اموال تملیکی استان کرمان بازدید […]

گروه استان‌ها – دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انبار اموال تملیکی استان کرمان بازدید و وضعیت کالاهای موجود در این انبارها را بررسی کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ظهر امروز از انبار اموال تملیکی استان کرمان بازدید و وضعیت کالاهای موجود در این انبارها را بررسی کرد.

دادستان کرمان: ۳۰۰ میلیارد ریال از اموال تملیکی استان کرمان به فروش رفته است
محسنی‌اژه‌ای: وضعیت اسفبار انبارهای اموال تملیکی هیچ توجیهی ندارد/دادستان کل فورا پرونده‌های بلاتکلیف را احصا کند
زوایای تلخ اموال تملیکی در استان‌های کشور؛ تأکید قوه قضائیه بر ترخیص فوری کالاها از گمرکات
گزارش| اعماق و زوایای تلخ اموال تملیکی در استان‌ها/ از بلاتکلیفی ‌کالاهای مصرفی تا فساد نهاده‌های دامی در‌ شمال کشور‌

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در این بازدید با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال از زمان توقیف برخی از این اموال سپری شده است اظهار داشت: در راستای جلوگیری از استهلاک این اموال و ساماندهی، نظم و انسجام دهی به انبارهای سازمان اموال تملیکی دستور فروش این اموال صادر شده است.

سالاری گفت: برای بیش از ۳ هزار قلم از اموال تملیکی استان کرمان دستور فروش صادر شده و قریب ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رفته است.

استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان , استان کرمان ,

انتهای پیام/۵۱۱/ی




بازدید دادستان کرمان از انبار اموال تملیکی استان کرمان از دریچه دوربین

منبع:تسنــیم
? بازدید دادستان کرمان از انبار اموال تملیکی استان کرمان از دریچه دوربین