بازدید خبرنگاران از معدن گل‌گهر | اخبار استان کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از بازدید خبرنگاران از پیشرفت‌های شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان به‌مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی گفت: هفدهم مرداد‌ماه به یاد شهادت مظلومانه […]



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از بازدید خبرنگاران از پیشرفت‌های شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان به‌مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ محسن روحی گفت: هفدهم مرداد‌ماه به یاد شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و راوی عرصه اطلاع‌رسانی روز خبرنگار نامیده شده‌ است. این روز یادآور مجاهدت‌های زنان و مردانی حقیقت نگار است که با هدف روایت حقایق، پرچم آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خالصانه و بی‌ادعا در راه اعتلای اطلاع رسانی در جامعه همت و تلاش می‌نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی، نجابت و صداقت در انجام وظیفه‌‌اند. اهالی رسانه وجدان بیدار و تصویرگران زمانه خود هستند چراکه هماره در عمق جامعه زندگی کرده و سلامت فکری و معنوی جامعه حول تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی با هیئت مدیره خانه مطبوعات، بر ضرورت پالایش اعضای خانه مطبوعات و شناسایی خبرنگاران و اهالی‌رسانه حرفه‌ای و مستعد تأکید کرد و افزود: این امر با همکاری مدیران رسانه و خانه مطبوعات امکان پذیر است.

روحی تصریح کرد: ضرورت پیگیری مسکن خبرنگاران، نقش محوری رسانه‌ها در مهار بحران، مرجعیت خبری و روایت اول در رسانه‌ها، وضعیت رفاهی جامعه رسانه‌ای، ارائه دوره‌های آموزشی هدفمند و کارآمد مقدماتی و پیشرفته توسط خانه مطبوعات، استقرار خانه مطبوعات در خانه تاریخی دینیارو و… از مهم‌ترین درخواست‌ها و مطالبات خبرنگاران است که تلاش داریم بسیاری از این مشکلات و درخواست‌ها مرتفع شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان درخصوص مراسم سال جاری روز خبرنگار خاطرنشان کرد: این مراسم با رویکردی جدید و متفاوت‌تر از سنوات قبل به صورت بازدید میدانی از پیشرفت‌های شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان، بدون اجرای برنامه‌های سخنرانی اجرا خواهد شد. به همین منظور نحوه حضور و چگونگی اجرای برنامه از طریق خانه مطبوعات اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای خبر/م


بازدید خبرنگاران از معدن گل‌گهر

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? بازدید خبرنگاران از معدن گل‌گهر