بازدید امام جمعه ایلام از مواکب  شهرستان چرداول

به گزارش  نذیر کرمان از ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز یکشنبه  با حضور درمراسم عزاداری  اربعین در شهر سرابله از مواکب مستقر در سرابله ،شباب و زنجیرسفلی بازدید کرد. حجت‌الاسلام فریادی امام جمعه چرداول ، فرماندار واعضای شورای تامین  شهرستان چرداول امام جمعه […]



به گزارش  نذیر کرمان از ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز یکشنبه  با حضور درمراسم عزاداری  اربعین در شهر سرابله از مواکب مستقر در سرابله ،شباب و زنجیرسفلی بازدید کرد.

حجت‌الاسلام فریادی امام جمعه چرداول ، فرماندار واعضای شورای تامین  شهرستان چرداول امام جمعه ایلام را در این بازدید همراهی کردند.

حجت الاسلام کریمی تبار  در حاشیه بازدید از موکب های اربعین در شهرستان چرداول  ضمن تشکر از کسانی که مقدمات خروج زائرین و بسترهای لازم برای خدمات دهی به زائرین فراهم کردند خصوصا موکب داران، اظهار داشت: در سیره بزرگان دین نیز همواره خدمت و تکریم زائرین امام حسین(ع) بوده  و مردم عزیز استان اسلامی خصوصا شهرستان چرداول که ورودی عتبات عالیات است و سابقه خدمت گذاری به زوار سیدالشهدا مشهود است‌.

امام جمعه ایلام افزود: نمایش خوبی از اتحاد و عشق و شعور و شور حسینی در بین مردم سراسر کشور دیدیم و اتحاد و یکپارچگی و دلدادگی مردم که در مسیر زائرین اباعبدالله حسین(ع) خصوصا مردم غیور شهرستان چرداول که با تمام توان و تلاش خود برای خدمت دهی زائرین پای کار بودند.

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از مردم ومسولین شهرستان، خاطرنشان کرد: اگر انسان با نیت خالص خدماتی به زائرین انجام‌ دهد فردای قیامت چراغی برای نجات و شرایطی تحت شفاعت امام حسین(ع) خواهد بود.

نتهای پیام

 

 


بازدید امام جمعه ایلام از مواکب  شهرستان چرداول

منبع: بــرنا
? بازدید امام جمعه ایلام از مواکب  شهرستان چرداول