بازدید اصحاب رسانه از ستاد عتبات عالیات کرمان | خبر کرمان

کرمان_مدیران و خبرنگاران خبرگزاری های استان کرمان از مراحل ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) و گنبد تل زینبیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان بازدید کردند. به گزارش نذیر کرمان، روز چهارشنبه تعدادی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر کرمان از نزدیک در […]



کرمان_مدیران و خبرنگاران خبرگزاری های استان کرمان از مراحل ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) و گنبد تل زینبیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان بازدید کردند.

به گزارش نذیر کرمان، روز چهارشنبه تعدادی از مدیران و خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کرمان با حضور در ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر کرمان از نزدیک در جریان روند ساخت گنبد جدید حرم مطهر امام حسین (ع) و گنبد جدید تل زینبیه قرار گرفتند.

اصحاب رسانه کرمان همچنین با حضور در اتاق تربت این ستاد که محل نگهداری باارزش ترین تربت‌های جمع آوری شده از نزدیک ترین مکان به پیکر مطهر امام حسین (ع) است تحت تأثیر فضای معنوی و خاص این مکان قرار گرفتند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان از سال ١٣٩٣ پروژه مقاوم سازی و ساخت گنبد جدید حرم امام حسین (ع) را آغاز کرده و در کنار آن احداث ساختمان جدید تل زینبیه، بازسازی بخش‌هایی از حرم و ساخت ۴ صحن جدید و بزرگ در جوار حرم امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را نیز بر عهده دارد.

کد خبر ۶۱۹۶۳۰۰


بازدید اصحاب رسانه از ستاد عتبات عالیات کرمان

منبع: مــهر
? بازدید اصحاب رسانه از ستاد عتبات عالیات کرمان