بازدید استاندار کرمان از نحوه آبرسانی به جنوب

استاندار کرمان در سفر به شهرستان فاریاب از پروژه جهادی آبرسانی به ۱۵۰ خانوار در روستای بلوچ‌آباد بازدید کرد.   محمدمهدی فداکار پنج شنبه ۳۰ تیر در سفر به شهرستان فاریاب در محل پروژه آبرسانی به روستای بلوچ‌آباد حاضر و نحوه اجرای پروژه را بررسی کرد. به گفته یونس سلجوقیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب […]

استاندار کرمان در سفر به شهرستان فاریاب از پروژه جهادی آبرسانی به ۱۵۰ خانوار در روستای بلوچ‌آباد بازدید کرد.

 

محمدمهدی فداکار پنج شنبه ۳۰ تیر در سفر به شهرستان فاریاب در محل پروژه آبرسانی به روستای بلوچ‌آباد حاضر و نحوه اجرای پروژه را بررسی کرد.

به گفته یونس سلجوقیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاریاب، در راستای اجرای طرح آبرسانی به روستاها، کمیته‌ای متشکل از فرمانداری، سپاه و دفتر امام جمعه شهرستان ایجاد شد تا در مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند تدابیر لازم جهت توسعه و بازسازی اندیشیده شود.

 او گفت:  در این راستا طی ۲ ماه اخیر بیش از ۸.۵ کیلومتر در سطح روستا‌های این شهرستان لوله‌گذاری اجرا شده است.

سلجوقیان با اشاره به اینکه این کار تماما مردمی است، گفت: در اجرای پروژه آبرسانی به بلوچ‌آباد شهرستان فاریاب ۲.۵ کیلومتر پروژه لوله‌گذاری در حال انجام است.

استاندار کرمان در ادامه سفر به جنوب استان از محور در حال اجرای فاریاب به ارزوئیه نیز بازدید کرد.

این محور ۵۰ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۲۰ کیلومتر آن آسفالت شده و پیشرفت کلی پروژه ۵۵ درصد است. ۱۳ کیلومتر این محور هنوز خام بوده و هیچ اقدامی صورت نگرفته و ۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن پیش‌بینی می‌شود که با اجرای کامل محور فاریاب به ارزوئیه، دسترسی این شهرستان به بخش اسفندقه جیرفت و شهرستان‌های بافت و سیرجان ممکن می‌گردد.

فت فتو کرمان کرمان




بازدید استاندار کرمان از نحوه آبرسانی به جنوب

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بازدید استاندار کرمان از نحوه آبرسانی به جنوب