بازدید از معادن شهرستان زرند، در دستور کار دستگاه قضایی | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری شهرستان زرند از بازدید معدن خمرود خبر داد و گفت: در گفت و گو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود بررسی و مقرر شد گزارش واقع‌بینانه کتبی و مستند آن به صورت کارشناسی شده به دستگاه قضایی ارائه شود.  ابوالفضل فرحبخش هشتم مهرماه در حاشیه بازدید از […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری شهرستان زرند از بازدید معدن خمرود خبر داد و گفت: در گفت و گو با مدیران و کارگران این معدن مسائل و مشکلات موجود بررسی و مقرر شد گزارش واقع‌بینانه کتبی و مستند آن به صورت کارشناسی شده به دستگاه قضایی ارائه شود.

 ابوالفضل فرحبخش هشتم مهرماه در حاشیه بازدید از معدن زغالسنگ خمرود اظهار کرد: نگاه غالب در دستگاه قضایی زرند توجه به امر پیشگیری است و در حال حاضر که با رخداد ناگوار معدن طبس شاهد جان‌باختن تعدادی از هموطنانمان هستیم و با توجه به معادن متعدد در شهرستان، غفلت از ایمنی کار و معادن، وقوع حوادث مشابه در شهرستان دور از انتظار نیست و به همین دلیل بایستی به منظور پیشگیری، ایمن‌سازی معادن و رفع نقاط ضعف آنها به جدیت پیگیری شود.

  وی گفت: دستگاه قضایی در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحدهای تولیدی می‌پردازد اما این مهم دو سویه است و در کنار حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران، مطالبه‌گری برای احقاق حقوق کارگران که در شرایط سخت کاری فعالیت دارند، پیگیری خواهد شد.

رئیس دادگستری زرند تصریح کرد: ارتقاء سطح ایمنی معادن و حفظ سلامت و امنیت جانی کارگران بایستی در اولویت کاری مدیران معادن باشد و این امر در معدن خمرود که اولین بازدید مشترک مطابق برنامه از آن انجام می‌شود نیز باید در اولویت باشد و هدف از بازدید بررسی این موضوعات است.

وی بیان کرد: با توجه به سختی کار در معدن، رسیدگی به مطالبات کارگران نیز مورد تاکید است و دستگاه قضایی نیز در این مسیر پشتیبان نیروهای فعال در جبهه اقتصاد و تولید کشور و استان خواهد بود.

انتهای پیام


بازدید از معادن شهرستان زرند، در دستور کار دستگاه قضایی

منبع: ایـسنا
? بازدید از معادن شهرستان زرند، در دستور کار دستگاه قضایی