بازداشت ۳ نفر در رابطه با جرائم انتخابات روز گذشته

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: روز گذشته هشت متهم بازداشت شدند که پنج نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده و سه نفر در بازداشت هستند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری استان کرمان اظهار […]



رئیس‌کل دادگستری استان کرمان گفت: روز گذشته هشت متهم بازداشت شدند که پنج نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده و سه نفر در بازداشت هستند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری استان کرمان اظهار کرد: اقدامات و برنامه‌های خوبی از سوی ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان پیش‌بینی شده بود که با همکاری معاونان، اعضای شورای قضایی و دستگاه‌های همکار به‌صورت منظم و منسجم برگزار شدند.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه با ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه افزود: علی‌رغم اینکه هفته قوه قضائیه با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان شده بود، اما برنامه‌ها بازتاب بسیار خوبی در بین مردم و رسانه‌ها داشته است.

حمیدی در بخش دیگری از سخنانش ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان کرمان با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر، یکی از استان‌های پیش‌رو در خصوص مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان افزود: انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ مشکل امنیتی و رخداد ناامنی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش چشم‌گیر تخلفات و جرائم انتخاباتی در این دوره از انتخابات هستیم، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته هشت متهم تحت تعیقیب قضایی قرار گرفته و بازداشت شدند که پنج نفر با قرار تامین مناسب آزاد شده و در حال حاضر سه نفر در بازداشت هستند و رسیدگی به پرونده‌های متهمان در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد.

انتهای خبر/ پسند


بازداشت ۳ نفر در رابطه با جرائم انتخابات روز گذشته

منبع:آرمـان
? بازداشت ۳ نفر در رابطه با جرائم انتخابات روز گذشته