بازداشت عاملان نزاع و درگيري درياسر لنگرود

به گزارش نذیر کرمان از گیلان ؛ سرهنگ “شريف رحيمي” در گفتگویی  اخلال در نظم عمومي و ارعاب شهروندان را خط قرمز پليس اعلام کرد و اظهارداشت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با اطلاع از درگيري جمعي چند نفر در درياسر لنگرود، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند. فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود با […]



به گزارش نذیر کرمان از گیلان ؛ سرهنگ “شريف رحيمي” در گفتگویی  اخلال در نظم عمومي و ارعاب شهروندان را خط قرمز پليس اعلام کرد و اظهارداشت: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با اطلاع از درگيري جمعي چند نفر در درياسر لنگرود، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود با بيان اينکه پليس پس از حضور در آدرس اعلامي، ۴ عامل نزاع و درگيري که باعث ارعاب شهروندان و برهم زدن نظم و امنيت شده بودند را شناسايي و دستگير كرد، افزود: متهمان ۲۷، ۲۹، ۳۳ و ۴۰ ساله پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به کشف تعدادي قمه و چاقو از متهمان، بيان‌داشت: اينگونه افراد که باعث تشويش اذهان عمومي و القاء حس ناامني مي‌شوند، تحت پيگرد قانوني قرار مي‌گيرند.

 

انتهای پیام/


بازداشت عاملان نزاع و درگيري درياسر لنگرود

منبع: بــرنا
? بازداشت عاملان نزاع و درگيري درياسر لنگرود