بازار صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان گفت که بازار صنایع‌دستی در داخل کشور اشباع شده و باید به دنبال صادرات این هنر باشیم. سیدمهدی طبیب‌زاده با تاکید بر این‌‌که بازار صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است،از انجام تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع‌دستی استان توسط اتاق کرمان خبر داد و افزود:«اتاق بازرگانی […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس اتاق کرمان گفت که بازار صنایع‌دستی در داخل کشور اشباع شده و باید به دنبال صادرات این هنر باشیم.

سیدمهدی طبیب‌زاده با تاکید بر این‌‌که بازار صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است،از انجام تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع‌دستی استان توسط اتاق کرمان خبر داد و افزود:«اتاق بازرگانی به سهم خود موضوع بازار صنایع‌دستی را به‌عنوان اصلی‌ترین بحث در این حوزه دنبال می‌کند».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از فارس کرمان،وی ۱۶ خردادماه در حاشیۀ افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در محل هتل پارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد:«با صادرات صنایع‌دستی می‌توانیم این همه هنر،فرهنگ و توانایی هنرمندان را به تمدن‌ها و سبک زندگی‌ خارجی‌ها وارد کنیم».

رئیس اتاق کرمان ادامه داد:«اتاق بازرگانی همچنین تحقیقات و مطالعات بازار و بازاریابی صنایع‌دستی استان کرمان را انجام می‌دهد زیرا بازار داخلی در این بخش اشباع شده و دیگر جواب نمی‌دهد و حتما باید به صادرات بپردازیم».

وی یادآور شد:«رسانه‌ها باید این مطالبه را از اتاق بازرگانی،صمت،میراث فرهنگی و سایر دست‌اندرکاران داشته باشند تا به دنبال بازار به‌ویژه بازار خارجی برای صنایع‌دستی باشند».

طبیب‌زاده با یادآوری این موضوع که صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است،گفت:«اگر صنایع‌دستی ایران به بازارهای جهانی راه پیدا کند،این عشق،علاقه و تمدن ایرانی می‌تواند به خارج از کشور صادر شود». /پ




بازار صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است

منبع:خبر کرمان
?

بازار صنایع‌دستی به داخل کشور محدود شده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی