بازار شب عید و ماه رمضان زیر ذره بین بازرسان قرار دارد

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت شمال استان کرمان از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید و ماه رمضان توسط بازرسان خبر داد. محسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان از تشدید نظارت‌های در روزهای پایانی سال بر بازار خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار تیم بازرسی […]

معاون بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت شمال استان کرمان از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب عید و ماه رمضان توسط بازرسان خبر داد.

محسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان از تشدید نظارت‌های در روزهای پایانی سال بر بازار خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار تیم بازرسی از سه واحد اتاق اصناف و اتحادیه‌ها، جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت شکل گرفته است و بازرسان هر سه نهاد به صورت جدی در بازار حضور دارند و با هر گونه تخلف برخورد خواهندکرد.

وی ادامه داد: امسال بازرسی از مراکز خدمات‌رسان همچون؛ قالی‌شویی‌ها،دفاتر فروش بلیط هواپیما،اتوبوس و قطار  جزو اولویت‌های ما است و تمرکز  نظارتی ما بر آنها در این ایام بیشتر است.

معاون بازری و و حمایت از حقوق مصرف‌کننده هدف از اجرای طرح نظارتی را ایجاد آرامش نسبی در بازار عنوان کرد و گفت: ما برای اینکه مردم با خیال راحت خرید عید خودشان را انجام دهند شب و روز نظارت را ادامه می‌دهیم تا شاهد کمترین مشکل برای مردم باشیم.

میرزایی اذعان کرد:  خواستاری یاری مردم در طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ جهت تشدید نظارت بر بازار شب عید  هستیم، درصورت مشاهده هرگونه تخلف  در واحدهای صنفی سریعا آن را گزارش و بازرسان را درشناسایی متخلفان یاری کنند.

 معاون بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف کننده سازمان صمت استان کرمان ادامه داد: این طرح نظارتی با همکاری جهادکشاورزی اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل دامپزشکی و اداره اماکن نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اداره کل استاندارد دحال برگزاری است و تاپایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: رسیدگی به تخلفات صنفی به روش‌های مختلفی است، اما مردم می‌توانند در اولین گام شکایات و گزارشات خود را  ازطریق تلفن ۱۲۴؛ مبنی‌بر  احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی را به سازمان و یا ادارت صمت شهرستان مربوطه ، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

میرزائی در پایان به تخلفات صنفی که قابل گزارش هستند، اشاره کرد و گفت: نصب برچسب قیمت و یا اتیکت برروی کالا، صدور فاکتور و ارائه صورتحساب هنگام خرید و فروش الزامی است و  بازرسان بر اساس قانون جدید برای  ارائه نکردن صورتحساب به مشتری  پرونده تخلف واحدصنفی را تکمیل و جهت صدورحکم به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی




بازار شب عید و ماه رمضان زیر ذره بین بازرسان قرار دارد

منبع:آرمـان
? بازار شب عید و ماه رمضان زیر ذره بین بازرسان قرار دارد