بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند

بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را امروز شنبه هشتم بهمن ماه به تعطیلی کشاند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را امروز شنبه هشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به تعطیلی کشاند و آموزش دانش آموزان در این مناطق به صورت مجازی دنبال […]

بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را امروز شنبه هشتم بهمن ماه به تعطیلی کشاند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را امروز شنبه هشتم بهمن‌ماه ۱۴۰۱ به تعطیلی کشاند و آموزش دانش آموزان در این مناطق به صورت مجازی دنبال می‌شود.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم از تعطیلی مدارس برخی مناطق استان در روز شنبه هشتم بهمن در پی بارش برف خبر داد و اظهار داشت: در پی بارش برف و یخ زدگی معابر مدارس شهرهای کرمان، ماهان، چترود، باغین، رباط، نوق، رفسنجان، کشکوییه و سرچشمه در دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی امروز تعطیل است و آموزش دانش آموزان به صورت مجازی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان زرند مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این شهر و مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی مناطق سربنان و دشتخاک نیز تعطیل است، افزود: به دلیل بارش برف در شهرستان راور نیز تمامی مدارس مناطق فیض‌آباد، هجدک و خورند تعطیل است.

 تداوم بارش برف و باران در برخی مناطق تا یکشنبه آینده

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به اینکه در شهرستان بردسیر و مناطق سیرچ و کوهپایه کرمان نیز مدارس تمامی دوره‌های تحصیلی به  دلیل بارش برف تعطیل است، بیان کرد: در شهرستان کوهبنان هم مدارس دوره‌های پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و مدارس در دوره متوسطه با دو ساعت تاخیر شروع به کار می‌کنند.

 

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند

منبع: تسنــیم
? بارش برف مدارس برخی از مناطق استان کرمان را به تعطیلی کشاند