باحضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور؛دو پایگاه امدادی چند منظوره در رفسنجان افتتاح شد | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در رفسنجان حضور یافت و ضمن افتتاح دو طرح امدادی هلال احمر، از املاک و موقوفات هلال احمر رفسنجان بازدید کرد. حسن امینی رنجبر رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان در حاشیه آئین […]


به گزارش نذیر کرمان؛ کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در رفسنجان حضور یافت و ضمن افتتاح دو طرح امدادی هلال احمر، از املاک و موقوفات هلال احمر رفسنجان بازدید کرد.

حسن امینی رنجبر رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان در حاشیه آئین افتتاحیه این دو طرح گفت: پایگاه امداد و نجات چندمنظوره شهید بخشی این جمعیت در جاده سرچشمه روبروی فرودگاه در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار احداث شده است.

وی افزود: زیربنای ساختمان این پایگاه ۲۲۰ من مربع است که با کمک بخش خصوصی و دولتی بالای ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هم صرف ساخت و ساز آن شده است.

امینی رنجبر افزود: همچنین پایگاه امدادی چند منظوره دیگری هم در جوادیه الهیه فلاح از توابع رفسنجان با همت خیر احداث شده و به بهره برداری رسید که مساحت ساختمان هم ۲۰۰ متر مربع است.

وی ضمن اشاره به استقرار یک تیم سه نفره امداد و نجات در هر کدام از این پایگاه ها برای امدادرسانی در سوانح احتمالی افزود: ویژگی اصلی این پایگاه ها، چندمنظوره بودن آن است به طوری که علاوه بر پوشش امدادی حوادث کوهستان و ارتفاعات، حوادث جاده ای و امدادرسانی به سایر حوادث نظیر ریزش ساختمان و آوار و سیلاب نیز از وظایف این پایگاه ها است.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی هم در همراهی این اعضا اظهار کرد: یکی از مهمترین مسیرهای ترانزیتی کشور محورهای مواصلاتی رفسنجان است که شمال را به جنوب و شرق را به غرب متصل می کند لذا امنیت در جاده ها باید ایجاد و حفظ شود.

وی افزود: پایگاه های امداد و نجات جاده ای و کوهستانی و در مجموع چند منظوره می تواند خطرات احتمالی حوادث را کاهش دهد که در خصوص احداث سه مورد پایگاه چند منظوره امداد و نجان در کشکوئیه، جاده سرچشمه و جوادیه الهیه فلاح از عوامل دست اندر کار قدردانی می کنیم.

در این بازدید کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر کشور، درویشی معاون حقوقی و امور استانها هلال احمر، رضایی فرماندار رفسنجان، انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، فلاح مدیر کل هلال احمر استان، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند و از املاک و موقوفات هلال احمر رفسنجان بازدید شد.

گفتنی است در رفسنجان ۴۰۰ هکتار اراضی پسته وقف سلامت است و در این خصوص رفسنجان نیمی از موقوفات هلال احمر کشور را داراست.

انتهای پیام/

نوشته <span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>باحضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور؛</span><br/>دو پایگاه امدادی چند منظوره در رفسنجان افتتاح شد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?باحضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور؛دو پایگاه امدادی چند منظوره در رفسنجان افتتاح شد : اخبار استان کرمان – رفسنجان