اینجا تهران است، نه دیریاسین

به گزارش نذیر کرمان، سارا هوشمندی فعال رسانه ای طی یادداشتی درباره جنایت صهیونیست‌ها و شهادت اسماعیل هنیه نوشت: یکی از نکاتی که شیاطین رسانه‌ای در ۳ روز گذشته از ترور و شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روی آن مانور می‌دهند و حتی پس از تشییع صد‌ها هزار نفری این سیاستمدار […]



به گزارش نذیر کرمان، سارا هوشمندی فعال رسانه ای طی یادداشتی درباره جنایت صهیونیست‌ها و شهادت اسماعیل هنیه نوشت:

یکی از نکاتی که شیاطین رسانه‌ای در ۳ روز گذشته از ترور و شهادت مظلومانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس روی آن مانور می‌دهند و حتی پس از تشییع صد‌ها هزار نفری این سیاستمدار اهل سنت توسط شیعیان و فریاد‌های «انتقام – انتقام» آنها همچنان به گرفتن نقشه‌شان امیدوارند، بحث ایجاد ترس در پی این ترور پلید در میان ملت ایران است؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد آنها درکی از ایران و ایرانی آن هم ایرانی پیروز در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ندارند؛ اگرنه هرگز به چنین موضوع مضحکی نمی‌پرداختند. 

۱/ درباره ایجاد هراس میان ایرانیان، اسرائیل با این ترور در حال اجرای نقشه‌ای با هدف شبیه‌سازی حادثه «دیریاسین» است. ۲۵ سال پیش از تاسیس رسمی اسرائیل در سال ۱۹۴۸، برای ترساندن فلسطینیان از ساکنان آینده و غاصب سرزمین‌شان، یک برنامه به اصطلاح امروز، «رسانه‌ای» طراحی و با موفقیت اجرا شد. صهیونیست‌ها روستایی به نام «دیریاسین» را  محاصره و سپس تمام اهالی روستا اعم از مردان و زنان و کودکان اهل دیریاسین را در میدان روستا جمع کردند. صهیونیست‌ها تمام مرد‌های روستا را در برابر چشمان زن‌ها و اطفال معصوم کشتند و سپس همه زن‌ها و کودکان را به قتل رساندند. آن جنایتکاران در برنامه‌ای رسانه‌ای و سازمان‌دهی‌شده، از آن روستا تنها یک نفر را زنده گذاشتند و اجازه دادند فرار کند. آن فرد که با دیدن جنایت در روستای‌شان دچار ترس، اضطراب و واهمه بسیاری شده بود، با سفر به روستا‌های اطراف دیریاسین، ماجرای قتل‌عام تمام مردان و زنان و کودکان دیریاسین را برای روستا‌های دیگر شرح داد؛ و در حالیکه چه بسا نیت وی آماده کردن سایر روستاییان برای تجهیز و تقابل با صهیونیست‌ها برای نجات جان هم‌وطنانش بود؛ اما با این کار ترس را به جان روستائیان انداخت و بعد از پیچیدن ماوقع «دیریاسین» صد‌ها روستای فلسطینی تخلیه شد و اسرائیلی‌ها بدون درگیری وارد مناطق مختلف فلسطین شده و آنها را تصرف کردند.

۲/ اسرائیل متوهمانه خیال می‌کند در ایران هم با چنین صحنه‌ای مواجه می‌شود یعنی با اعمال تروریستی، مردم ایران دچار ترس شده و میدان را خالی می‌کنند؛ این اشتباه احمقانه و تصور عجیب سران اشغالگران قدس در حالی است که واقعا به این درک نرسیده‌اند که ایران دیریاسین نیست و ملت ایران اهالی «دیریاسین» و اطراف آن نیستند. ایران از ۴۶ سال پیش دارای نظامی دست‌نشانده نیست که با امر و نهی مستکبران عمل کند؛ ایران انقلابی ۸ سال جنگید و ۳۰۰ هزار شهید تقدیم کرد تا یک سانتی‌متر از خاکش را هم از کف ندهد، نه مانند دوران قاجار و پهلوی افغانستان و ارمنستان و ترکمنستان و آذربایجان و بحرین را دودستی بدهد برود و به این وطن دادن افتخار هم کند. ما مانند فلسطین سال ۱۹۲۳ در آستانه اشغال نیستیم که انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها برای‌مان تصمیم بگیرند که چه کسانی بر خاک‌مان حاکم باشند. ما در شرایط ضعف نیستیم؛ عین‌الاسد را موشک‌باران کرده‌ایم، همین ۳ ماه پیش ۳۰۰ موشک و پهپاد به سوی سرزمین‌های اشغالی پرتاب کردیم؛ ایران کاملا قدرتمند است و رهبری باهوش و مدبر و ملتی منسجم و متحد دارد. یک تمدن ۳ هزار ساله  تفاوت بسیاری با اهالی روستای دیریاسین دارد.

۳/ بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر مفلوک و سفاک رژیم صهیونیستی اشتباه غیر قابل بخشش حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق را با خطایی بسیار بزرگ‌تر تکمیل کرد و قماری که بر سر ترور در تهران انجام داد، موجب خواهد شد هم خود این تروریست اسرائیلی ضربه سختی دریافت کند و هم رژیم اشغالگر بیش از پیش هدف جمهوری اسلامی و محور مقاومت قرار گیرد. شخص نخست‌وزیر صهیونیست‌ها باید برای تنبیه آنچنان ضربه‌ای به خاطر غلطی که به پشتوانه تشویق‌های نمایندگان فاشیست کنگره آمریکا مرتکب شد دریافت کند که به یاد آورد پنجه در پنجه شیر نباید افکند.

انتهای پیام/


اینجا تهران است، نه دیریاسین

منبع: بــرنا
? اینجا تهران است، نه دیریاسین