ایسنا، خبرگزاری قابل اعتماد مردم به ویژه در میان قشر فرهیخته

فت فتو/کرمان اعضای هیات رییسه کانون وکلای دادگستری استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار، از خبرگزاری فت فتو استان کرمان بازدید و با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند. مجید شعبانی ۱۹ مردادماه در بازدید از خبرگزاری فت فتو استان کرمان با گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های همکاران خبرگزاری […]

فت فتو/کرمان اعضای هیات رییسه کانون وکلای دادگستری استان کرمان به مناسبت روز خبرنگار، از خبرگزاری فت فتو استان کرمان بازدید و با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.

مجید شعبانی ۱۹ مردادماه در بازدید از خبرگزاری فت فتو استان کرمان با گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های همکاران خبرگزاری فت فتو اظهار کرد: عشق و ایثار در کار خبرنگاری نهفته است و تا این عشق و از خودگذشتگی نباشد، در واقع مردم به اخبار سالم، واقعی و درست نخواهند رسید و فت فتو خبرگزاری قابل اعتماد مردم به ویژه در میان قشر فرهیخته و دانشگاهیان است.

وی افزود: وجه اشتراک کار خبرنگاران با کار وکلاء مستقل بودن و عدالت خواهی هر دو طیف است زیرا خبرنگاران در پوشش اخبار و مطالبه گری از نهادها، سازمان ها و ادارات روحیه عدالت طلبی دارند و این وجه اشتراک امور حقوقی و کار رسانه است.

به گزارش فت فتو حجت قهرمانی عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری کرمان نیز در این نشست بیان کرد: استقلال در حوزه دفاع از موکل ضامن دفاع و در خبر ضامن سلامت خبر است و اگر این استقلال گرفته شود، مردم ضرر می کنند.

وی تصریح کرد: وقتی آگاهی ضعیف باشد، موجب بسیاری از مشکلات اجتماعی است و متاسفانه می بینیم از بسیاری حقوق قانونی خود بی اطلاع هستند که رسانه می تواند در این زمینه بسیار کمک کند.

انتها پیام




فت فتو، خبرگزاری قابل اعتماد مردم به ویژه در میان قشر فرهیخته

منبع: ایـسنا
? فت فتو، خبرگزاری قابل اعتماد مردم به ویژه در میان قشر فرهیخته