ایران محور وحدت و مقاومت است | اخبار استان کرمان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره محور اصلی وحدت و انسجام بین گروه‌های مقاومت بوده و در آینده هم خواهد بود. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» سید مرتضی محمودی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره محور اصلی وحدت و انسجام بین گروه‌های مقاومت بوده است و همچنان این […]




نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره محور اصلی وحدت و انسجام بین گروه‌های مقاومت بوده و در آینده هم خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» سید مرتضی محمودی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره محور اصلی وحدت و انسجام بین گروه‌های مقاومت بوده است و همچنان این نقش را در آینده هم ایفا می‌کند؛ اظهار کرد: اتفاقات اخیر دردآور و آزاردهنده است.

وی افزود: شهادت فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت و ترورهای ناجوانمردانه و وحشیانه‌ای که توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا صورت گرفته، هم در سطح دولت‌ها و هم در میان گروه‌های مقاومت، بسیار دردآور و آزاردهنده است و خسارات بزرگی به همراه داشت؛ اما مطمئناً این حوادث نمی‌توانند نظم و ساختار قدرتمند مقاومت در منطقه را برهم بزند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: گروه‌های مقاومت با تقدیم خون فرماندهان و شهدای عزیزشان، به واسطه ساختار قدرتمندی که در طول ۴۰ سال گذشته ایجاد کرده‌اند و انسجام عمیقی که در بدنه این گروه‌ها به وجود آمده، همچنان استوار باقی خواهند ماند؛ این گروه‌ها از نظر نظامی و امنیتی ارتباطات بسیار قوی و ساختاری مستحکم دارند و قطعاً این خسارات نمی‌تواند خللی در بنیان‌های اساسی آن‌ها ایجاد کند.

محمودی در ادامه بیان کرد: باید منتظر باشیم که با جانشینی افرادی مجرب، شجاع، مؤمن و معتقد به جای فرماندهان شهیدمان و حتی جانشینی که برای سید مقاومت، سید حسن نصرالله عزیز اعلام خواهد شد، شاهد مشت‌های محکم‌تری بر پیکره و مغز رژیم جنایتکار اسرائیل و آمریکا خونخوار باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس سنت الهی و وعده‌های قرآن کریم، به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد، من مطمئن هستم که علاوه بر پاسخ‌های کوبنده و قاطع به این رژیم کودک‌کش و آمریکای جنایتکار، آینده اضمحلال و نابودی آن‌ها را نزدیک‌تر خواهیم کرد.

 نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطمینان دارم که وعده رهبر معظم انقلاب که چند سال پیش فرمودند؛ اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، به‌تدریج در حال تحقق است؛ تصریح کرد: باید ملت ما، هم در داخل کشور و هم خارج از مرزها، به‌ویژه امت اسلام و مردم کشورهای مقاومت، به این مسئله واقف باشند که وعده الهی برای عدم تحقق حکومت یهود و صهیونیست‌ها بر روی زمین به‌زودی محقق خواهد شد.

محمودی ادامه داد: آن‌ها نخواهند توانست حکومتی مقتدر با امنیت و آرامش در جهان ایجاد کنند و بساط‌شان از این منطقه جمع خواهد شد، روز نابودی آن‌ها قطعاً فرا خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ما این را در انسجام گروه‌های مقاومت که در ایام اخیر بیش از پیش به‌وجود آمده، می‌بینیم، خون‌هایی که در این راه ریخته شده، مقاومت را مستحکم‌تر کرده و گروه‌ها را به هم نزدیک‌تر نموده است؛ هر قطره خون ریخته شده، مقاومت را قوی‌تر و دشمنان را ضعیف‌تر خواهد کرد.

منبع: راه دانا
انتهای خبر/ طهماسبی


ایران محور وحدت و مقاومت است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ایران محور وحدت و مقاومت است