ایران به قدرت منطقه و جهان تبدیل شده است

سلیمان اسفندیاری گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تبدیل به یک قدرت بزرگ شده است و ترس هراسی از دشمنان ندارد و با قدرت، عزت مصلحت به راه خود ادامه می دهد. سلیمان اسفندیاری در گفتگو با فت فتو؛ گفت: امام علی علیه السلام در نهج البلاغه می فرماید” العلم سطان من وجده صال […]

سلیمان اسفندیاری گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تبدیل به یک قدرت بزرگ شده است و ترس هراسی از دشمنان ندارد و با قدرت، عزت مصلحت به راه خود ادامه می دهد.

سلیمان اسفندیاری در گفتگو با فت فتو؛ گفت: امام علی علیه السلام در نهج البلاغه می فرماید” العلم سطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه.علم قدرت و اقتدار است هرکس آن رابیابد تحکم و غلبه میکند و هرکس به آن دست پیدا نکند بر او غلبه خواهند کرد”.

اسفندیاری بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما باید قوی شویم و تنها راه قوی شدن مجهز شدن به علم و فناوری های جدید است.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در جهانی که سلطه زورگویان و قلدران حاکم است و یک عده ای قلدر بر مردم مظلوم و مستضعف جهان حکومت می کنند در چنین جهانی  باید به سمت قدرت حرکت نمود تا بتوان از حق و حقوق خود در برابر ظالمان و مستکبران دفاع کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به واسطه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به سمت تقویت مولفه های قدرت حرکت کرد.

اسفندیاری افزود: با تمام توطئه ها، طرح و برنامه های دشمن برای ساقط کردن این نظام اسلامی با قدرت از تمامی این دشمنی ها عبور کرد و با رهبری های الهی امامین انقلاب  به حیات طیبه خود با عظمت و پیشرفت روز افزون ادامه داد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ چند راهبرد به مقابله دشمنان رفت و از جمله این راهبردها توکل به خداوند لایزال، مجهز شدن به علم و فناوری، توجه به ظرفیت های داخلی و در نهایت انتخاب راهبرد مقاومت است.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی در جنگ تحمیلی ۸ ساله با اتخاذ تدابیر درست و سازنده به سمت پیشرفت، آبادانی و تعالی حرکت کرد.

وی بیان کرد: ایران اسلامی به نقطه ای از قدرت رسیده است که هر قدرتی در برابر ایران گردن کشی نماید و با پاسخ قاطع، به موقع و چندبرابری مواجه خواهد شد.

اسفندیاری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند زمان بزن در رو تمام شد بزنی میخوری و این سخن حکیمانه مقام معظم رهبری  راهبرد جمهوری اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: انقلاب اسلامی شروع کننده هیچ تعرضی نبوده است اما اگر کسی تعرضی انجام دهد با پاسخ پشیمان کننده و ویرانگر روبرو خواهد شد.

 اسفندیاری اظهار کرد: در حادثه شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک سیلی محکم در موشک باران پایگاه عین الاسد خوردند.

وی افزود: دشمان جمهوری اسلامی هر ضربه ای زدند برابر آن ضربه و بلکه بیشتر دریافت کردند.

اسفندیاری گفت: در حادثه ترور کور و ناجوانمردانه شهید خدایی که توسط  عمال رژیم اسرائیل غاصب انجام شد، بنای جمهوری اسلامی بحث انتقام بود.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: هرچند همه ما خوب میدانیم که این حرکت های رژیم صهیونیستی عکس العمل در مقابل عملهای جمهوری اسلامی است و قبلا توسط جمهوری اسلامی زیر ضربه قرار گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: هم ما خوب میدانیم و هم آنها؛ اما باید پاسخ خود را می گرفتند و نتیجه قوی شدن و مجهز شدن به علم و فناوری های جدید به درک واصل کردن فرمانده جوخه ترورموساد بود که توسط پهبادهای انتحاری در اربیل عراق انجام شد و این نشان از رصد دقیق فعالیت های این رژیم کودک کش  توسط دستگاههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی است.

اسفندیاری گفت: جمهوری اسلامی انتقام های سختی از رژیم غاصب و نامشروع اسرائیل درمقابل ترورهای ناجوانمردانه گرفته است که خیلی از آنها رسانه ای نشده است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: اخیرا بعضی ها از آنها توسط رسانه های خارجی افشا شد.مردم عزیز ما باید بدانند که جمهوری اسلامی با راهبرد صبر استراتژیک خود پاسخ دشمن را در زمان، مکان و نحوه مناسب خواهد داد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ایران اسلامی باید به توانمندی های فرزندان شجاع و برومند خود ایمان داشته باشند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در روز اول فروردین سال ۹۲ در حرم مطهر رضوی فرموند سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید می کنند، اگر غلطی از آنها سر بزند حیفا و تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد و این فرموده حضرت آقا بر اساس قدرت جمهوری اسلامی و اطلاعات دقیق بیان شد.رژیم صهیونیستی رو به زوال است که حضرت اقا فرمودند ۲۵ سال آینده را نخواهند دید.

اسفندیاری گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که مسولین این رژیم غاصب اذعان می کنند که در حال فروپاشی و نابودی هستند؛ رژیم اسرائیل دچار معزل مشروعیت شده است و در حال حاضر مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی آغاز شده است و این نتیجه راهبرد قوی شدن و مقاومت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: صهیونیست ها میدانند که دیر یا زود این سرزمین را تحویل صاحبان اصلی آن خواهند داد؛ موجودیت این رژیم دچار خطر بزرگی شده است.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: رژیمی که داعیه از نیل تا فرات را در سر می پروراند در داخل مرزهای فلسطین اشغالی از چهار طرف توسط محور مقاومت محاصره شده است و اگر حرکتی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد از سر استیصال و درماندگی است و به دنبال راه تنفسی برای خود میگردد.

اسفندیاری گفت: ما همه منتظر روزی هستیم که به فرموده شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی که قدس جز با پرچمداری شیعه آزاد نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی با تشکیل محور مقاومت و نفوذ منطقه ای خود به سمت قوی شدن حرکت و مرزهای جمهوری اسلامی ایران را کیلومترها از مرزهای جغرافیای خود به جلو جابجا کرد و خط مقدم ما با اسرائیل بلندی های جولان اشغالی در سوریه، جنوب لبنان، غزه و کرانه باختری رود اردن است.

کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تبدیل به یک قدرت بزرگ شده است و ترس هراسی از دشمنان ندارد و با قدرت، عزت مصلحت به راه خود ادامه می دهد تا ان شاالله  پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی (عج) تقدیم نماید.

انتهای پیام/ تاج الدینی




ایران به قدرت منطقه و جهان تبدیل شده است

منبع:آرمـان
? ایران به قدرت منطقه و جهان تبدیل شده است