ایران آماده حمله است | اخبار سیاسی

پایگاه خبری آمریکایی به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که ارزیابی رژیم صهیونیستی این است که ایران آماده حمله مستقیم علیه این رژیم است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ پایگاه خبری آکسیوس به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که ارزیابی به روز اطلاعات رژیم صهیونیستی این است که ایران […]



پایگاه خبری آمریکایی به نقل از منابع صهیونیستی گزارش داد که ارزیابی رژیم صهیونیستی این است که ایران آماده حمله مستقیم علیه این رژیم است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ پایگاه خبری آکسیوس به نقل از دو منبع آگاه مدعی شد که ارزیابی به روز اطلاعات رژیم صهیونیستی این است که ایران آماده حمله مستقیم علیه رژیم صهیونیستی است.

آکسیوس در ادامه به نقل از همین منابع خود نوشته، ارزیابی‌های به روز شده اطلاعاتی تل آویو، حاکی از این است که ایران احتمالاً ظرف چند روز آینده حمله خود را آغاز خواهد کرد.

این پایگاه خبری همچنین گفته که سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی معتقدند که این حملات قبل از مذاکراتِ آتش بسِ برنامه‌ریزی شده برای روز پنج‌شنبه صورت بگیرد.

این گزارش اضافه کرده، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به لوید آستین وزیر دفاع آمریکا نیز اطلاع داده که تدارکات ایران نشان می‌دهد این کشور در حال آماده شدن برای یک حمله بزرگ است.

روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت» اخیرا در گزارشی اعتراف کرده که صهیونیست‌ها منتظر حملات ایران و حزب‌الله هستند، و «این دوره انتظار برای اسرائیل ویران‌کننده و ناامیدکننده است».

منبع: فارس

انتهای خبر/م


ایران آماده حمله است

منبع:آرمـان
? ایران آماده حمله است