ایجاد ۴ میدان میوه‌وتره‌بار در رفسنجان/ پیگیریِ ایجاد محل دائمی نمایشگاه‌ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای شهر رفسنجان مصوبات یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر رفسنجان را تشریح کرد. سیدحسین رحیمی هشتم خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز شورای شهر با حضور شهردار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس نبنیاد شهید و اعضای شورا برگزار شد. وی بیان کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس شورای شهر رفسنجان مصوبات یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر رفسنجان را تشریح کرد.

سیدحسین رحیمی هشتم خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز شورای شهر با حضور شهردار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس نبنیاد شهید و اعضای شورا برگزار شد.

وی بیان کرد: در حوزه بخشداری مرکزی مشکلی که برخی مراجعه‌کنندگان و مردم دارند، روستاهایی است که به شهر الحاق شده اما منازل، پروانه روستایی دارند که لازم است وضعیت این پروانه‌های مسکونی مشخص شود که در انطباق آن‌ها به حوزه شهر و اخذ عوارض محاسبه برای پروانه‌های شهری با مشکلات کمتری مواجه باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در ادامه افزود: با توجه به این‌که فروشندگان در شهر تحت تصدی اداره صنعت، معدن و تجارت فعالیت دارند پیشنهاداتی ارائه شد که نظارت بیشتری بر روی قیمت‌ها انجام شود و این‌گونه نباشد که از یک فروشگاه تا فروشگاه دیگری قیمت‌ها متفاوت باشد.

رحیمی عنوان کرد: موضوع دیگری که در جلسه مطرح شد بحث ایجاد نمایشگاه‌های دائمی در شهر رفسنجان بود که شهردار در این خصوص قول مساعد داد و ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت نیز قول پیگیری و همکاری داد که نمایشگاه دائمی در رفسنجان ایجاد شود.

وی افزود: برای ۲۵ نوع شغل مانند صافکاری، درب و پنجره سازی و مشاغلی که آلودگی صوتی و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند، شهرک مشاغل مزاحم تحت عنوان شهرک تلاش را ایجاد کرده‌ایم که در این جلسه مقرر شد با همکاری اداره صنعت و اتاق اصناف این مشاغل ساماندهی شوند.

رئیس شورای شهر رفسنجان از ایجاد میادین میوه و تره‌بار در چهار نقطه شهر خبر داد و گفت: مقرر شد کارهای جانمایی این میادین توسط اداره صنعت، معدن و تجارت انجام و اقدامات قانونی آن صورت گیرد و شهروندان در خصوص دسترسی به میادین میوه مشکلی نداشته باشند و میوه با قیمت مناسب‌تری در اختیار آنان قرار گیرد.

انتهای پیام




ایجاد ۴ میدان میوه‌وتره‌بار در رفسنجان/ پیگیریِ ایجاد محل دائمی نمایشگاه‌ها

منبع: ایـسنا
? ایجاد ۴ میدان میوه‌وتره‌بار در رفسنجان/ پیگیریِ ایجاد محل دائمی نمایشگاه‌ها