ایجاد کریدور سبز حمایت توسط دولت سیزدهم

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دولت سیزدهم یک مسیر سبز یا کریدور سبز را برای این سازمان و جامعه هدف ایجاد کرد و عضویت سازمان در شورای‌عالی اشتغال و مسکن نیز محقق شد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛علی‌محمد قادری در نشست با جامعه زیر پوشش بهزیستی در شهرستان سیرجان استان کرمان عنوان […]



رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دولت سیزدهم یک مسیر سبز یا کریدور سبز را برای این سازمان و جامعه هدف ایجاد کرد و عضویت سازمان در شورای‌عالی اشتغال و مسکن نیز محقق شد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛علی‌محمد قادری در نشست با جامعه زیر پوشش بهزیستی در شهرستان سیرجان استان کرمان عنوان کرد: در دولت شهید رئیسی توجه جدی به سازمان بهزیستی کشور اعمال، خدمات و اعتبارات به‌صورت تصاعدی در خدمت معلولان و جامعه بهزیستی قرار گرفت و افزایش یافت که در نتیجه آن بخش اعظم مشکلات آنان بررسی و برطرف شد.
 

وی تصریح کرد: ۱۰ درصد از افراد جامعه در کشور دارای معلولیت هستند و سالیانه نیز در اثر سوانح جاده‌ای ۶۰ هزار نفر در کشور معلول می‌شوند که باید به آنان نیز توجه و کمک شود.
 
قادری تاکید کرد: هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های دولتی، گروه‌های مردمی و حلقه‌های میانی و همه ظرفیت‌های موجود در سطح استان و شهرستان برای حل مشکلات مردم و جامعه هدف سازمان بهزیستی صورت می‌پذیرد.
 
وی با بیان اینکه در قالب رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی، نشست صمیمی با جامعه هدف یعنی خانواده معلولان برگزار شد ادامه داد: رویداد ظرفیت‌سازی اجتماعی با حضور مدیران بهزیستی، مسئولان و گروه‌های مردم پایه موضوع تکامل اجتماعی را تشکیل داده تا روال خدمت به جامعه زیرپوشش ما بهتر انجام شود.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: مقرر شد که در محله‌های هدف بتوانیم مدیران و منابع ستادی را بیاوریم و ظرفیت‌های جدید و جدی ایجاد کنیم.

منبع:نذیر کرمان

انتهای خبر/بارانی


ایجاد کریدور سبز حمایت توسط دولت سیزدهم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? ایجاد کریدور سبز حمایت توسط دولت سیزدهم