ایجاد موج نارضایتی با پرداخت عملکردی حقوق کارمندان

عضو شورای شهر کرمان گفت: از جمله سیاست‌های مطرح شده پزشکیان پرداخت عملکردی حقوق کارمندان است که مطمئناً موج نارضایتی ایجاد می‌کند. عشرت کردستانی به خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص سیاست قطع حقوق کارمندان و پرداخت عملکردی حقوق به آنان از جمله برنامه‌های مطرح شده پزشکیان از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری […]



عضو شورای شهر کرمان گفت: از جمله سیاست‌های مطرح شده پزشکیان پرداخت عملکردی حقوق کارمندان است که مطمئناً موج نارضایتی ایجاد می‌کند.

عشرت کردستانی به خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص سیاست قطع حقوق کارمندان و پرداخت عملکردی حقوق به آنان از جمله برنامه‌های مطرح شده پزشکیان از کاندیداهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: این برنامه ادامه سیاست‌های نابجای اصلاحات است که پزشکیان از آن دم می‌زند.

وی ادامه داد: خصوصی‌سازی موجی بود که کارشناسان اصلاح‌طلب و افرادی چون مرحوم هاشمی به راه انداختند اما در حقیقت خصوصی‌سازی نبود بلکه اقتصادی‌سازی بود.

عضوشورای شهر کرمان بیان کرد: عده‌ای که نگاهشان به خارج از کشور است بنابراین با اهداف اقتصادی خود یک مدل غربی را در کشور پیاده کردند اما در انتها این کارگر بود که از طرح خصوصی‌سازی آسیب دید.
 
کردستانی توضیح داد: اکنون شاهد شرکت‌های خصوصی‌سازی شده‌ای هستیم که حق کارگر را نمی‌دهند، بیش از نصف حقوق کارگر را به جیب می‌زنند و در نهایت با تاخیر حقوق کارمند را می‌دهند، این‌ برنامه‌ها زاده اصلاحات بود که در اصل به کارگر و سفره کارگران آسیب زد.
 
وی تاکید کرد: با برنامه‌هایی که کارشناسان اصلاحات دادند، همان‌هایی که پزشکیان از آن یاد می‌کند در واقع حقوق و منافع کارگران از بین رفت و اکنون برنامه برای کارمندان ریخته‌اند.
 
عضو شورای شهر کرمان تاکید کرد: پزشکیان در طول دوره مناظره دارای برنامه نبود، باید دانست که نظارت در گام دوم است یعنی وقتی هیچ برنامه‌ای برای کارمندان و نحوه کار آن‌ها نداشته باشید چطور می‌توانید بر نحوه عملکرد آنان نظارت کرده و حقوق آنان را به این شکل بدهید.
 
کردستانی اظهار کرد: سیاست قطع حقوق کارمندان و پرداخت عملکردی به آن‌ها قطعاً موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال خواهد داشت و قابل کنترل نیست چراکه وقتی در نیازسنجی و برنامه‌ای پشت ایده‌ها نیست چیزی جز آسیب نخواهیم دید.
 
وی در ادامه به مناظره بین جلیلی و پزشکیان اشاره کرد و گفت:  در مناظرات شاهد فرافکنی از سوی پزشکیان بودیم در حالی‌که بدون برنامه بود و مدام کلمه ما نمی‌توانیم، نمی‌شود و باید با غرب ارتباط داشت را به‌کار می‌برد.
 
عضو شورای شهر کرمان توضیح داد: الفاظ و بیان صحبت‌های پزشکیان کاملاً شان می‌داد که راه روحانی است که دنبال می‌شود تعجب می‌کنیم کسی که در مجلس نماینده بوده تا چه حد می‌تواند بدون برنامه باشد.

کردستانی عنوان کرد: جلیلی نشان داد که دست برتر مناظره است و با بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های متقن می‌تواند به خوبی کشور را مدیریت کند.
انتهای خبر/ پسند
 


ایجاد موج نارضایتی با پرداخت عملکردی حقوق کارمندان

منبع:آرمـان
? ایجاد موج نارضایتی با پرداخت عملکردی حقوق کارمندان