ایجاد اختلافات مذهبی از اهداف حمله به حرم شاهچراغ بود

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان گفت: دشمن از انتخاب محل امن عبادتگاه و زیارتگاه برای ترور اهدافی دارد؛ یکی این‌که اختلافات مذهبی را به اوج برساند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد. امام جمعه کرمان: ایجاد اختلافات مذهبی از […]

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان گفت: دشمن از انتخاب محل امن عبادتگاه و زیارتگاه برای ترور اهدافی دارد؛ یکی این‌که اختلافات مذهبی را به اوج برساند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان» آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

امام جمعه کرمان: ایجاد اختلافات مذهبی از اهداف حمله به حرم شاهچراغ بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه؛ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرمان گفت: هم خودم هم شما را به رعایت هر چه بیشتر تقوا الهی توصیه می‌کنم.

وی افزود: امام علی علیه‌السلام فرمودند: رعایت تقوا، عامل آزادگی و حریت انسان است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: تقوا باعث نجات انسان می‌شود و انسان را از هرگونه هلاکت و گمراهی دور می‌کند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: همه‌ خواص جامعه در آبادانی؛ عمران و پیشرفت یک کشور نقش دارند و باید به وظیفه خود عمل کنند.

خطیب جمعه کرمان تاکید کرد: وظیفه خواص این است که در جامعه روشنگری کرده؛ و حق را به مردم معرفی؛ نباید در این شرایط سکوت کنند.

وی گفت: شهدا مردانه در صحنه ایستادند و در مقابل باطل جنگیدند و امروز در هر پست و مقامی که داریم؛ مدیون شهدا و خون شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله سال‌روز کودتای آمریکایی‌ها علیه مصدق بیان کرد: ایران در دورانی این‌گونه مورد تاخت‌وتاز بیگانه قرار می‌گیرد؛ توصیه می‌کنم نسل جوان تاریخ معاصر را خوانده و تحلیل جامعی از آن داشته باشند.

وی با اشاره به هفته صنعت دفاعی این هفته را به سربازان و افسران در این میدان تبریک گفت و افزود: قبل از انقلاب شرایطی بر ما تحمیل شده بود و بعد از انقلاب هنوز انقلاب خودش را کاملا تثبیت نکرده بود که جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کردند و از لحاظ دفاعی در شرایطی قرار داشتیم که در تیررس موشک‌های دشمن بودیم و حتی سیم خاردار نداشتیم اما به همت این نسل مجاهد و فرهیخته در عرصه دفاعی امروز با افتخار می‌توانیم اعلام کنیم به بازدارندگی کامل رسیده و دشمن گزینه حمله نظامی علیه ما را از روی میز برداشته؛ این یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است‌.

امام جمعه کرمان مطرح کرد: انقلاب توانست حکومتی که دست‌نشانده بود و از پشتیبانی‌ دنیا برخوردار بود را ساقط کند و افتخار و عزت ملت را برگرداند؛ آن روزها حرف از خروج آمریکایی‌ها از ایران بود و امروز حرف از خروج آن‌ها از منطقه است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در ادامه با اشاره به هفته دولت عنوان کرد: خدمت‌رسانی کامل به مردم باید صورت بگیرد و خدمات گسترده دولت و جهاد دولت‌مردان به خصوص رئیس‌جمهور انقلابی را باید به گوش مردم رساند.

امام جمعه کرمان با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مسجد گفت: مسجد در نگاه دینی کانون معنویت و اخلاق و بزرگ‌ترین سنگر نزدیک‌ شدن به خدا و مبارزه با شیطان است و سمبل آن مبارزه در محراب عبادت است که امام جماعت در خط مقدم سنگر مبارزه با ابلیس است و صفوف به هم پیوسته جماعات در مساجد خود حاکی از جریان زنده عبودیت در محل عبادتگاه است.

وی افزود: مساجد مرکز تحلیل درست مسائل روز و آگاهی بخشی به جامعه اسلامی هستند؛ قدر مساجد را بدانید؛ امام بزرگوار فرموند مساجد سنگر هستند؛ سنگرها را پر کنید.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ مطرح کرد: دشمن از انتخاب محل امن عبادتگاه و زیارتگاه برای ترور اهدافی دارد؛ یکی این‌که اختلافات مذهبی را به اوج برساند؛ هدف دوم منحرف کردن ذهن‌ها از اسرائیل در حال فروپاشی است.

وی گفت: به محض آن‌ که دستاوردهای دولت می‌خواهد به بار بنشیند تلخی به کام مردم فرو می‌برند تا دولت با مسائل دیگری درگیر شده و از مسائل اصلی که دنبال می‌کند، عقب بماند.

امام جمعه کرمان هدف دیگر را ناامن جلوه دادن کشور دانست و بیان کرد: اما بدانند که ملت ما با قدرت و قاطعیت پاسخ آنان را خواهند داد.

امام جمعه فهرج: جنایت برخی افراد در فضای مجازی کمتر از جنایات داعش نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ گفت: قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی تمام جلوی تداوم و گسترش این اتفاق را گرفتند و تروریست را خلع سلاح کردند.

وی افزود: این عملیات تروریستی را می‌توان به نوعی کلید زدن زودهنگام التهاب، در آستانه سالگرد اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ دانست که در این راستا نیروهای جان بر کف و مقتدر امنیتی و اطلاعاتی کشور بایستی با هوشمندی بیشتر و انجام عملیات پیش‌دستانه و تنبیهی، توطئه‌های بعدی ضد انقلاب را خنثی سازند.

خطیب جمعه فهرج تصریح کرد: این حرکت احمقانه دشمنان باعث خواهد شد تا نظام اسلامی و مردم آگاه و بزرگ ایران با آمادگی بیشتر و هوشمندی و عقلانیت انقلابی آماده مواجهه آگاهانه با هرگونه اقدام دشمن باشند.

آقاملایی با انتقاد شدید از اقدام وقیح برخی رسانه‌های داخلی در انعکاس حادثه شاهچراغ اظهار کرد: این ننگ را ما کجا بگوییم که برخی اهالی رسانه در داخل، عملیات تروریستی شاهچراغ را به نظام ربط دادند و بعد از پذیرش آن توسط داعش، نظام را سرزنش کردند، بدون آنکه ابعاد مختلف جنایت را بررسی کنند.

وی با بیان اینکه جنایت برخی افراد در فضای مجازی کمتر از جنایت داعش نیست، اضافه کرد: متاسفانه خون شهدای شاه‌چراغ تنها به گردن داعشی‌ها نیست، بلکه آن‌هایی که در فضای مجازی جای جلاد و شهید را با هم جابجا می‌کنند نیز در این میان سهیم هستند.

امام جمعه ریگان: داعش به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان ریگان با تقدیر از مردم و مسئولان هیأت‌های مذهبی هر محله که در برپایی مراسمات ایام محرم تلاش فراوان داشتند، اظهار داشت: تا اربعین امام حسین (ع) عزاداری‌های ما در سطح شهرستان پابرجاست.

امام‌جمعه شهرستان ریگان با اشاره به اینکه فصل برداشت محصول خرما در شهرستان آغاز شده، افزود: داخل نخلستان‌ها مراسم روضه برپا کنید، این کار باعث برکت در محصول شما می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان ما می‌خواهند راهپیمایی اربعین کم‌رنگ شود، عنوان کرد: موکب‌های شهرستان ریگان در حال آماده‌شدن هستند تا در ایام اربعین از زوار امام حسین (ع) پذیرایی کنند.

خطیب جمعه ریگان اشاره داشت به حمله تروریستی حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و افزود: داعش با حمله به شاه‌چراغ می‌خواهد بین ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها و بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند.

رضازاده در خاتمه گفت: دشمن می‌خواهد برنامه‌های آقای رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان را تحت الشعاع قراردهد.

امام جمعه جیرفت: لزوم رسیدن به مساجد طراز در چله دوم انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت گفت: گناه موجب می‌شود که انسان در یک نقطه حساس نتواند مقاومت کند و از مسیر مستقیم خارج شود و انسان را به مرحله نفاق و دو رویی می‌رساند.

امام جمعه جیرفت افزود: هر فردی در فطرت پاک خود به دنیا می‌آید و این رفتار و فعالیت نادرست است که انسان را به راه خلاف هدایت و منحرف می‌کند.

خطیب جمعه جیرفت هدف دشمن را از تحرکات تروریستی در شاهچراغ ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم همیشه در صحنه ما با ایجاد وحدث کلمه دوستی و مروت را در بین جوامع اسلامی ترویج خواهند داد.

وی عنوان کرد: ملّت بصیر ما همچون همیشه در تمامی صحنه‌ها پیروز خواهد بود و مسیر رشد و پیشرفت خود را با قوّت هر چه بیشتر ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: مساجد سنگر هستند و سنگرها را حفظ کنید و از اولویت‌های اول و به عنوان سنگر همه مردم باشند و به آن اهمیت ویژه بدهند.

امام جمعه جیرفت مطرح کرد: جوانان و مسئولان مساجد را خالی نکنید و کانون تربیت باید از مساجد آغاز شود و با مدیریت همه‌جانبه در چلّه دوم انقلاب به مساجد طراز برسیم.
 

امام جمعه رودبار جنوب: ریشه حوادث شاهچراغ را باید در رژیم صهیونیستی جستجو کرد

حجت‌‌الاسلام و‌المسلمین اکبر افشارمنش امام جمعه رودبار جنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ عنوان کرد: عملیات تروریستی اخیر در شاهچراغ اگر چه نیمه‌تمام ماند و با هوشیاری عوامل امنیتی و فداکاری عوامل خدماتی و انتظامی داخل حرم به اهداف خطرناک در کشته‌سازی سنگین و فاجعه‌بار نرسید اما به همراه خود درس‌ها و عبرت‌های مهمی را دارد.

خطیب جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: قهرمان اصلی این واقعه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی تمام جلوی تداوم و گسترش این اتفاق را گرفتند و باید از این جوانمردان تشکر کرد.

وی ادامه داد: تقدیر ویژه همه ما از آن نیروی مؤمن خدماتی و بسیجی است که بدون ترس و واهمه و با دست خالی و بدون توجه به این‌که چه خواهد شد؛ دل به دریای ایمان و ایثار زد و با حمله به تروریست مذکور، زمینه دستگیری وی را فراهم ساخت. این نوع صحنه‌ها را در کمتر جایی از جهان می‌توان یافت و این ایران اسلامی و انقلابی است که فرزندانی چنین مؤمن و مجاهد را در دل خود خواهد پروراند.

حجت‌‌الاسلام و‌المسلمین افشارمنش تصریح کرد: تردیدی نداریم که ریشه همه این اتفاقات در سرزمین‌های اشغالی و در لانه‌های شوم امنیتی رژیم غاصب است، دشمن باید بداند ما در هیچ شرایطی دشمن اصلی و رد پای او را گم نخواهیم کرد و پاسخ کوبنده و مناسب را در جای خود به آن‌ها خواهیم داد.

وی با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه و بازخوانی فرمایشات حکیمانه معظم له در خصوص عملکرد سپاه در ابعاد نظامی، مردمی، خدماتی و سازندگی گفت: به تعبیر رهبری سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است و این قدرت بازدارندگی و توانمندی سپاه بود که باعث کاهش و عدم تکرار جمله گزینه نظامی روی میز است شده است.

خطیب جمعه رودبار جنوب با اشاره به ۳۰ مرداد روز جهانی مساجد، گفت: تاریخ اسلام و انقلاب شاهد عملکرد و فعالیت گسترده مساجد است، تنها پایگاه دینی عمومی که توانایی جلوگیری نفوذ فکری و فرهنگی و شبیخون‌ها و ولنگاری‌ها را دارد مسجد است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با مسجد، بیان کرد: مسجد باید پایگاه انسان‌سازی، عمران دل و دنیا، مقابله با دشمن، بصیرت‌افزایی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن اسلامی باشد.

خطیب جمعه رودبار جنوب با بیان اينکه باید مساجد ما به روز شوند، اظهار کرد: هیأت امنای کارآمد و فعال برای خود انتخاب کنند، امام جماعت به روز و اهل مطالعه داشته باشند و زمینه حضور جوانان را فراهم کند و به محله اطراف مسجد توجه ویژه‌ای داشته باشد و درارتباط با خانواده‌ها اهتمام بورزد.
 

امام جمعه کوهبنان: سپاه پاسداران در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با اشاره به هفته جهانی مساجد گفت: مساجد به دست مومنینی احداث و تعمیر می‌شود که اهل اقامه نماز و پرداخت زکات هستند و با حضور کسانی که ایمان به نبی مکرم و اهلبیت دارند، مساجد رونق گرفته و آباد می‌شوند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: استقامت در مسیر حق، مقابله با دشمن و تقویت روحیه استکبار‌ستیزی از ویژگی‌های آزادگان است لذا آنان گنجینه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس و ویترین طلا و نقره برای جامعه، الگوی معنویت و اخلاق، و انسان‌های وارسته‌ای هستند که در تاریخ ماندگار شدند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: رزمایش نیروهای بسیج و سپاه و حضور دسته جمعی این عزیزان را در مراسم نماز جمعه داریم، کسانی که سرباز ولایت و حافظ امنیت هستند.

وی یادآور شد: خدمات سپاه پاسداران در عرصه‌های مردمی، محرومیت‌زدایی و سازندگی افتخار‌آفرین و افتخار‌آمیز است لذا از روز اول تا امروز دشمنی‌ها علیه این نیروی مقدس به چشم می‌خورد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دشمن به‌دنبال مخدوش کردن امنیت و ایجاد اختلال و ناراضی کردن مردم، شرارت و اغتشاش است لذا وظیفه همگان است که درک درستی از توطئه‌های دشمنان داشته باشیم و دائما از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: وظیفه امروز ما حفظ وحدت ملی، مشارکت دادن مردم و کمک به آنان است البته در تمام عرصه‌ها عزیزان بسیج و سپاه پاسداران در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: کار جهادی و شبانه‌روزی وظیفه همگان خصوصاً مدیران است تا به قله‌های عزت و اقتدار برسیم، انتقادات باید به‌جاو اثر‌گذار و با ارائه راه حل همراه باشد زیرا مسئولان با شوق، توانمندی و توکل به خدا در راه خدمت به مردم گام بر می‌دارند.

وی تصریح کرد: شهادت حضرت رقیه دختر سه ساله امام حسین (ع) در پنجم ماه صفر را در پیش داریم که در فراق پدر بزرگوارش در اوج رنج، سختی و اسارت در خرابه شام به شهادت رسید.

امام جمعه فاریاب: آمریکا حامی داعشِ ضد جبهه مقاومت است

خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه اقامه شد.

خطیب نماز جمعه فاریاب به بیانات مقام معظم‌رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه اشاره کرد و گفت: ایشان به عملکرد سپاه در ابعاد نظامی، مردمی، خدماتی و سازندگی‌ اشاره و فرمودند نقص و ضعف در همه مجموعه‌های انسانی وجود دارد اما در تاریخ کشور هیچ مجموعه‌ای نظامی به این اندازه از سلامت معنوی، سیاسی، اخلاقی و انسانی برخوردار نبوده است.

وی تصریح کرد: دشمنان می‌گویند این نهاد مقدس تروریست است اما مقام معظم رهبری می‌فرمایند سپاه بزرگترین سازمان مبارزه با تروریسم است، سپاه جلوی تکرار کودتای ۲۸ مرداد را گرفت و نگذاشت ایران از مسیر صحیح آغار شده منحرف‌ شود و به همین علت است که دشمنان تا این حد از سپاه کینه دارند.

امام جمعه فاریاب با اشاره به حادثه شاهچراغ بیان کرد: دشمن تروریست‌های خارجی به داخل می‌فرستد و مکان‌های مذهبی مثل حرم شاهچراغ را هدف قرار می‌دهد، دشمن قبلا مکان‌های سیاسی مثل مجلس را هدف قرار می‌داد و از نیروهای داخلِ کشور استفاده می‌کرد اما حالا به دنبال ترفند دیگری است.

حجت‌الاسلام گروهی‌ادامه داد: دشمن در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ از نیروهای افغانی استفاده کرده‌است، برای ایجاد تنش میان مردم ایران و مهاجران افغانستانی، رژیم صهیونیستی می‌خواهد که توجه ایران را از محور مقاومت منحرف و متوجه مسائل داخلی کشور کند.

وی افزود: حمله تروریست‌های افغانی سنی به اماکن مذهبی به این خاطر‌‌ است که بگویند اهل سنت تا این حد با شیعه اختلاف عمیق دارد اما جمهوری‌اسلامی ایران بر این عقیده است که شیعه و سنی برادرند، می‌خواهند بگویند در بحث امنیت؛ دولت ناکارآمد است.

امام‌جمعه فاریاب اظهار کرد: عملیات تروریستی اخیر بیانگر این است که‌ آمریکا به شدت داعش را حمایت می‌کند چون داعش ضد جبهه مقاومت است.

امام جمعه بروات: توانایی‌های روزافزون سپاه پاسداران در سایه ولایت مداری است

حجت‌الاسلام علی نوری صفا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بخش بروات بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دو عنصر خداباوری و خودباوری در مقابل دشمنان ایستاده است.

نوری خاطرنشان کرد: هر زمان دشمنان در نقطه ضعف تاریخ قرار داشته‌اند، اقدام به تحرکات سخت و تروریستی کردند.

امام جمعه بروات بم گفت: حادثه تروریستی شاهچراغ برای مخدوش کردن و به حاشیه بردن اقتدار اقتصادی اخیر جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه عنبرآباد: شهادت راه رسیدن یک ملت به اهدافش را هموارتر می‌کند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید بامری امام‌جمعه عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با توصیه به رعایت تقوا و در ادامه مباحث عوامل تحکیم خانواده گفت: خانواده به عنوان سنگ بنای جامعه انسانی باید ارزش‌های حقیقی را گسترش دهد و برای ریشه‌کن شدن ارزش‌های کاذب تلاش کند.

وی افزود: واژه ارزش شامل همه ارزش‌های علمی، عقلایی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی، زیستی، دینی، اعتقادی و اخلاقی است، چنانچه امیرالمومنین علیه‌السلام می‌فرمایند: ارزش هر کس به اندازه همت اوست و ارزش هر فرد به اندازه آن چیزی است که دوست می‌دارد.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: در جامعه معاصر، خانواده دستخوش تحولات بنیادین و عمیقی همچون نوگرایی و مظاهر آن مخصوصاً فردگرایی، آزادی‌‌خواهی لذت‌طلبی در دگرگونی ارزشها شده است.

حجت‌الاسلام بامری با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ، ضمن محکومیت و تسلیت این حادثه گفت: شهادت در مرام و منطق اسلامی راه رسیدن یک ملت به اهدافش را هموارتر می‌کند.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: زمانی که شهادتی در یک جامعه مؤمن رقم می‌خورد این را شکست حساب نکنید، بلکه همین باعث پیروزی شما می‌شود و این معنای همان جمله امام راحل است که فرمود: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود همچنین رهبر معظم انقلاب در مقابل چنین حوادثی به زیبایی فرمودند: این‌ها با چنین حوادثی می‌خواستند و می‌خواهند نقاط قوت ما را از بین ببرند.

خطیب جمعه عنبرآباد گفت: وقتی در کف میدان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در این چهل و اندی سال نتوانستند مردم عزیز و اراده مردم را شکست دهند، وقتی محاصره نظامی مردم ما توسط همه ابرقدرت‌ها جواب نداد، وقتی تحریم‌های فلج کننده بی‌اثر شد، وقتی که رشد و جهش علمی ایران در دنیا صدا کرد، وقتی نتوانستند ناو گروه ۸۶ ارتش را متوقف کنند و این چشم دنیا را خیره کرد، وقتی ابر پهپاد آمریکایی یعنی گلوبال هاوک را در کمال ناباوری دشمن جلوی چشمانشان ساقط کردیم و فقط آنها نظاره‌گر بودند، وقتی علیرغم همه گرانی‌ها و مشکلات معیشتی مردم پای کار نظام و انقلاب و مسئولان خدوم خود می‌مانند و وقتی همه این‌ها جواب نمی‌دهد، دشمن گمان می‌کند که اگر اسلحه به دست بگیرد و خونی بر زمین بریزد شاید بتواند رعب و وحشتی ایجاد کند و مردم و مسئولان را عقب براند و اختلال در محاسبات مردم و مسئولین ایجاد کند، کام مردم را از این پیروزی‌ها تلخ کند.

وی عنوان کرد: دشمن حقیقتاً توان تحمل و دیدن حاج قاسم و آرمان‌ها و الداغی‌ها را ندارد، نمی‌توانند پروانه‌های در حال گردش و طواف عشق به الله و عشق به ثارالله را تحمل کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه عنبرآباد افزود: توجه کنیم در همین ماه‌های گذشته، حجم سنگینی از تجهیزات نظامی وارد ایران شد تا ایران را ناامن کنند اما موفق نشدند و نخواهند شد و قطعاً ما در این حوادث تلخ پیروز میدان هستیم چراکه این وعده خدا است که می‌فرماید: شهادت سبب روشن‌تر شدن مسیر حرکت جامعه می‌شود و راه حق و باطل را روشن می‌سازد.

انتهای خبر/

 




ایجاد اختلافات مذهبی از اهداف حمله به حرم شاهچراغ بود

منبع:آرمـان
? ایجاد اختلافات مذهبی از اهداف حمله به حرم شاهچراغ بود