ایجادکنندگان فساد، طلبکاران امروز هستند

یک استاد اقتصاد گفت: اصلاح‌طلبان که خود زمینه فسادهای گوناگون در کشور را ایجاد کردند، امروز در مقام طلبکاری نسبت به مردم قرار گرفته‌اند. عبدالمجید شیخی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به طلبکار بودن اصلاح‌طلبان نسبت به داخل کشور و بدهکار بودن همیشگی آن‌ها به غرب اظهار کرد: […]



یک استاد اقتصاد گفت: اصلاح‌طلبان که خود زمینه فسادهای گوناگون در کشور را ایجاد کردند، امروز در مقام طلبکاری نسبت به مردم قرار گرفته‌اند.

عبدالمجید شیخی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری «نذیر کرمان» با اشاره به طلبکار بودن اصلاح‌طلبان نسبت به داخل کشور و بدهکار بودن همیشگی آن‌ها به غرب اظهار کرد: در مناظره قبلی سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی سخن بسیار برجسته و معقولی گفت بر این مبنا که عادت این اصلاح‌طلبان است که خودشان در نظام کشور زخم ایجاد کرده بعد مانند مگس روی آن نشسته و با ایجاد فساد زخم‌زبان‌ها به نظام جمهوری اسلامی را شروع می‌کنند.

 کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد: به گفته قاضی‌زاده هاشمی بعد از ایجاد فساد ادعای اصلاح امور را دارند درحالی‌که اهل اصلاح هم نیستند، در واقع خودشان تولیدکننده فساد هستند.

وی یادآور شد: در ۴۵ سال گذشته بیش‌ از ۳۳ سال اصلاح‌طلبان غرب‌زده بر مسند قدرت و در راس قوه مجریه قرار داشتند، بر طبق نظرات عموم اقتصاددانان که می‌گویند افعال اقتصادی و متغیرهای اقتصادی، تاثیر کنش‌های اقتصادی با گذشت زمان نمایان می‌شود.

انتهای خبر/ س


ایجادکنندگان فساد، طلبکاران امروز هستند

منبع:آرمـان
? ایجادکنندگان فساد، طلبکاران امروز هستند