اگر یار استاندار نیستیم، حداقل بار او هم نیستیم

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر میراث فرهنگی در کرمان، به حضور استاندار کرمان در سیرجان اشاره و بیان کرد: بر اساس پروتکل‌ها حق مطلب این بود که استاندار به استقبال وزیر میراث برود که با خواهش ما و آقای منظری توکلی ایشان به سیرجان […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر میراث فرهنگی در کرمان، به حضور استاندار کرمان در سیرجان اشاره و بیان کرد: بر اساس پروتکل‌ها حق مطلب این بود که استاندار به استقبال وزیر میراث برود که با خواهش ما و آقای منظری توکلی ایشان به سیرجان تشریف آورند. امیدواریم بتوانیم خسنگی را از تن ایشان به‌در کنیم. اگر یار ایشان نیستیم حداقل سعی کردیم سیرجان و بردسیر بار او نباشد.

شهباز حسن‌پور امروز ۱۱ خردادماه در مراسم اختتامیه سومین رویداد ملی «عصر امید» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان اظهار کرد: دانشگاه آزاد را مجموعه‌ای پر خیر و برکت می‌دانستم و می‌دانم. دانشگاه منشأ همه خوبی‌ها و زیبایی‌ها و همه آنچه کشور به آن نیاز دارد، بوده و هست. دانشگاه سیرجان در کل کشور تنها دانشگاهی بود که نه تنها تعدیل نیرو نداشت بلکه توانست مجوز ۱۵۰ نفر نیروی جدید را بگیرد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در ادامه به موفقیت‌های استاندار اشاره و بیان کرد: آقای فداکار در مدت کوتاه موفق شد و بسیاری از رتبه‌های استان را ارتقاء داد. برخلاف تصویر برخی که خیال می‌کردند با توجه به مشکلات و گستردگی استان این امکان وجود ندارد. امروز در دهها فاکتور استان کرمان سرآمد استان‌های کشور است.

حسن‌پور با بیان این‌که یکی از معضلات استان، بحث مسکن و اشتغال بود، ادامه داد: استان کرمان سال گذشته با ۶۵ هزار نفر اشتغال مستقیم توانست ۱۰۰ درصد تعهدات خود را انجام دهد این در حالی بود که آقای فداکار بدون هیچ هیاهو و تبلیغات، این اقدامات را انجام داد.

وی در عین حال گفت: البته این بحث، دلیلی بر این نیست که از مدیری در استان انتقاد نکنیم، وظیفه نماینده نظارت است، از برخی آقایان در استان گلایه داریم بجای این‌که با این حرکت شتابان در استان همراه باشند گاهی ترمز کار را نیز می‌کشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس تصریح کرد: شهرستان سیرجان با حمایت‌های امام جمعه، از وحدت، انسجام و هماهنگی خوبی برخوردار است. کارهای ارزشمند مدیرعامل گل گهر در کشور بی‌نظیر است و از سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی تقدیر می‌کنیم.

حسن‌پور افزود: البته ما نمایندگان نباید هیچ‌وقت به وضعیت فعلی راضی نباشیم و اگر تماینده‌ای به وضعیت حال راضی بود بدانید مرگ او فرا رسیده است چرا که هنوز عقب‌افتادگی‌های زیادی داریم. نماینده باید فریاد رسای مردم باشد، صدها کار خوب در جای‌جای شهرستان صورت می‌گیرد اما سطح توقعات مردم بیش‌از این‌هاست و امیدوارم بقیه شرکت‌ها به کمک بیایند.

وی با اشاره به حضور وزیر میراث فرهنگی در استان کرمان، به حضور استاندار در سیرجان اشاره و بیان کرد: بر اساس پروتکل‌ها حق مطلب این بود که استاندار به استقبال وزیر میراث برود که با خواهش ما و آقای منظری توکلی ایشان به سیرجان تشریف آورند. امیدواریم بتوانیم خستگی را از تن ایشان به‌در کنیم. اگر یار ایشان نیستیم حداقل سعی کردیم سیرجان و بردسیر بار او نباشد.

حسن‌پور هم‌چنین در پایان با اشاره به این‌که متاسفانه در بحث شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار عقب هستیم، خاطرنشان کرد: بر اساس سند ۱۴۰۴ و جمعیت فعلی، ما باید ۱۱۶ شرکت داشته باشیم در حالی که کمتر از ۱۰ شرکت‌ دانش‌بنیان تجاری‌سازی شده در شهرستان داریم. پایان‌نامه‌ها باید با رویکرد جدید نوشته و تجاری‌سازی شوند.

انتهای پیام




اگر یار استاندار نیستیم، حداقل بار او هم نیستیم

منبع: ایـسنا
? اگر یار استاندار نیستیم، حداقل بار او هم نیستیم