اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهر کرمان

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت:«آثار منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از روز ۱۶ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سه سینمای مهتاب،آسیا و شهرتماشای شهر کرمان اکران می‌شوند». محسن روحی افزود:«اسامی و جدول ساعت نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره در روزهای آینده طبق برنامۀ این جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد». به […]

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت:«آثار منتخب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر از روز ۱۶ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سه سینمای مهتاب،آسیا و شهرتماشای شهر کرمان اکران می‌شوند».

محسن روحی افزود:«اسامی و جدول ساعت نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره در روزهای آینده طبق برنامۀ این جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو کرمان،وی ۱۰ بهمن‌ماه در ادامۀ این اظهارات بیان کرد:«فروش بلیت فیلم‌های جشنواره به صورت برخط و از طریق سامانه‌های آی‌تیکت (iticket.ir)،ایران‌تیک (irantic.com) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) خواهد بود».

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و براساس گزارش‌ها ۲۴ فیلم در بخش ملی سودای سیمرغ این رویداد به رقابت می‌پردازند. / الف




اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهر کرمان

منبع:خبر کرمان
?

اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در سینماهای شهر کرمان

:اخبار استان کرمانفرهنگ