اکتشاف و  بهره‌برداری معدن مس قلعه‌گنج مجدداً آغاز شد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری قلعه‌گنج از ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات و موانع پیش روی معدن مس در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این معدن در منطقه رمشک زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود. علی مهدیان‌فر امروز ۱۰ شهریورماه در نشست با سرمایه‌گذار و جمعی […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس دادگستری قلعه‌گنج از ورود دستگاه قضایی برای حل مشکلات و موانع پیش روی معدن مس در این شهرستان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این معدن در منطقه رمشک زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۳۰۰ نفر فراهم می‌شود.

علی مهدیان‌فر امروز ۱۰ شهریورماه در نشست با سرمایه‌گذار و جمعی از اهالی شهر رمشک قلعه‌گنج اظهار کرد: مسئولان و سرمایه‌گذاران این معدن بایستی نسبت به تکالیف و مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال مردم منطقه پایبند باشند زیرا این شهرستان از لحاظ زیرساخت‌های شهری دارای محرومیت‌های زیادی است.

وی با بیان اینکه اولویت استخدام در معدن مس در این شهرستان بایستی نیروهای بومی منطقه با حفظ تعادل و تساوی در پذیرش از بین اقوام و مذاهب مختلف باشد، افزود: با جدیت پیگیر مطالبات اهالی شهر رمشک هستم و تا حصول نتیجه نیز این پیگیری‌ها ادامه دارد.

مهدیان‌فر قانون را فصل‌الخطاب دانست و تاکید کرد: همه باید به قانون احترام بگذارند و اگر در اجرای قانون تخلفی از سوی کسی صورت پذیرد، قطعاً دستگاه قضایی بدون اغماض با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

رئیس دادگستری قلعه گنج در ادامه خواستار همکاری بیشتر مردم با پروژه‌های اقتصادی در این منطقه شد و عنوان کرد: هرکجا شاهد مشارکت و همکاری مردم در انجام کارها بوده‌ایم، توسعه و پیشرفت آن شهر را در پی داشته است .

وی در پایان از اقدامات دادستان شهرستان، اعضای شورای تامین، سربازان گمنام امام زمان(عج) و علمای اهل سنت که در حل مشکلات و موانع پیش روی این واحد تولیدی کمک کردند، قدردانی کرد .

بنابراین گزارش، طی چند ماه گذشته به دلیل اختلافات ملکی میان برخی از ساکنان محلی و مسئولان معدن، فعالیت اکتشاف و بهره‌برداری معدن مس متوقف شده بود که پس از برگزاری چندین جلسه مشترک میان مسئولان دستگاه قضایی و اجرایی با اهالی شهر رمشک، علمای اهل تسنن و سرمایه‌گذاران، این مشکل رفع و معدن مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام


اکتشاف و  بهره‌برداری معدن مس قلعه‌گنج مجدداً آغاز شد

منبع: ایـسنا
? اکتشاف و  بهره‌برداری معدن مس قلعه‌گنج مجدداً آغاز شد