اُبهت رژیم صهیونیستی نابود شده است | اخبار سیاسی

نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس گفت: هم‌اکنون رژیم غاصب صهیونیستی با جریان مقاومت بیش از ۱۰ ماه درگیر است و نتوانسته است کاری انجام دهند و این مهم نشان می‌دهد که اُبهت رژیم صهیونیستی که می‌گفتند با ارتش خود در منطقه حرف اول را می‌زند، تمام شده است. محمدمهدی زاهدی در گفتگو […]



نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس گفت: هم‌اکنون رژیم غاصب صهیونیستی با جریان مقاومت بیش از ۱۰ ماه درگیر است و نتوانسته است کاری انجام دهند و این مهم نشان می‌دهد که اُبهت رژیم صهیونیستی که می‌گفتند با ارتش خود در منطقه حرف اول را می‌زند، تمام شده است.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به حمله انتقام‌جویانه حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این موضوع از چند بُعد قابل بررسی است، گفت: شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و کشتار عجیب آنان راه انداخته‌اند و زنان، کودکان را به‌ شهادت می‌رسانند، هستیم و انتقام‌جویی که حزب‌الله در فاز اول انجام داد، اصلاً به مناطق غیرنظامی حمله نکردند.

نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاهد دو رویکرد در این عرصه هستیم، یک رویکرد جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی و رویکرد دیگر، رویکرد دفاعی و در قالب تعالیم اسلامی هستیم که این موضوع بسیار مهم است و تاریخ باید آن‌ها را باید بنویسد.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: یادمان نرفته است که در جنگ ۶ روزه سال ۱۹۶۴ رژیم صهیونیستی ظرف مدت یک هفته با چهار کشور اسلامی درگیر و پیروز میدان شد اما هم‌اکنون رژیم غاصب صهیونیستی با جریان مقاومت بیش از ۱۰ ماه درگیر است و نتوانسته است کاری انجام دهند و این مهم نشان می‌دهد که اُبهت رژیم صهیونیستی که می‌گفتند با ارتش خود در منطقه حرف اول را می‌زند، تمام شده است.

وی با تأکید بر اینکه جریان مقاومت روزبه‌روز قوی‌تر وارد میدان شده است که مهم‌ترین آن عملیات روز گذشته است، اظهار کرد: این عملیات دشمن را غافلگیر کرد و هیبت و اُبهت آن را از بین برد.

زاهدی با بیان اینکه امروز در قِبال اقدامات جنایات رژیم صهیونیستی دیگر این‌گونه نیست که بتواند بزند، در برود و بخواهد در منطقه قلدری کند و این اقدام بی‌جواب بماند، اظهار کرد: در کنار حزب‌الله، ارتش مردمی یمن اعلام کرده است که به‌زودی عملیات انجام می‌دهد و جمهوری اسلامی ایران نیز، انتقام به‌شهادت رساند شهید اسماعیل هنیه مهمان عزیز خود را انجام نداده است.

نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچه که رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه را به‌ شهادت می‌رساند باز مقاومت، روحیه خود را از دست نمی‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی هم‌اکنون رژیمی است که سست و تار عنکبوتی است و امیدواریم اقدامات جریان مقاومت به‌زودی منجر به نابودی کامل رژیم صهیونیستی شود.

انتهای خبر/م


اُبهت رژیم صهیونیستی نابود شده است

منبع:آرمـان
? اُبهت رژیم صهیونیستی نابود شده است