اولین ماجراجویی رضاییان با استقلال/ آنچه در قزوین گذشت

به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، پس از کش و قوس‌های فراوان در فصل نقل و انتقالات تابستانی، رامین رضاییان به استقلال پیوست و جمعه شب هم برای اولین بار پیراهن استقلال را در زمین چمن بر تن کرد؛ بازیکنی که بسیاری انتقال وی به استقلال را بسیار مفید و در جهت تقویت برای آسیا […]



به گزارش خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، پس از کش و قوس‌های فراوان در فصل نقل و انتقالات تابستانی، رامین رضاییان به استقلال پیوست و جمعه شب هم برای اولین بار پیراهن استقلال را در زمین چمن بر تن کرد؛ بازیکنی که بسیاری انتقال وی به استقلال را بسیار مفید و در جهت تقویت برای آسیا و بسیاری بیهوده، به علت حواشی می‌دانستند.

رضاییان اما روز گذشته شروعی پرفروغ داشت. او علی‌رغم کنار گذاشته شدن از تیم ملی بخاطر سن، از فرم خوبی برخوردار است و دیروز آماده‌تر از هر بازیکن دیگری بود. او انگیزه‌های بسیار زیادی برای اثبات خود پیش هواداران استقلال داشت و نکونام هم با اطلاع از چنین شرایطی، برنامه‌های حمله استقلال را از سمت راست طراحی رد و تمرکز آبی‌ها از همان جناح بود. این مدافع راست ۳۴ ساله رابطه خوبی هم با بزرگان استقلال پیدا کرده و در یک صحنه وقتی با خطا مواجه شد، روزبه چشمی که این روزها از رفقای صمیمی رضاییان به شمار می‌رود، حمایتی ویژه از او داشت. درست مثل حسین حسینی که در جشن برترین‌های سال کنار رضاییان بود.

ماحصل حضور رضاییان در اولین بازی یک پاس گل خوب منجر به برد شد. او با فرار خوب خود پاسی عالی برای اسلامی فرستاد و این بازیکن با ضربه‌ای هوشمندانه گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

در نهایت اولین بازی رضاییان با خاطره‌ای خوب برای خود و هواداران استقلال به پایان رسید و حال باید دید این بازیکن می‌تواند در بازی‌های آینده هم به درخش خود ادامه دهد یا خیر. 

انتهای پیام/


اولین ماجراجویی رضاییان با استقلال/ آنچه در قزوین گذشت

منبع: بــرنا
? اولین ماجراجویی رضاییان با استقلال/ آنچه در قزوین گذشت