اولین سالانه‌ هنر کرمان به کار خود پایان داد | خبر کرمان

کرمان_ مراسم اختتامیه اولین سالانه‌ هنر کرمان به همت خانه‌ی هنر و فرهنگ برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، در مراسم اختتامیه اولین سالانه هنر کرمان، ضمن رونمایی از کتاب این سالانه‌، از پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای تجسمی کرمان تجلیل شد. از جمله خانم‌ها مریم مظهری، زری عندلیب، فخری عرب‌پور و آقایان اکبر عسکری، عباس […]



کرمان_ مراسم اختتامیه اولین سالانه‌ هنر کرمان به همت خانه‌ی هنر و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، در مراسم اختتامیه اولین سالانه هنر کرمان، ضمن رونمایی از کتاب این سالانه‌، از پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای تجسمی کرمان تجلیل شد.

از جمله خانم‌ها مریم مظهری، زری عندلیب، فخری عرب‌پور و آقایان اکبر عسکری، عباس بلوچی، ناصر عرب‌پور، مسعود نکویی و حسین قتلویی تقدیر شدند.

در این دورهمی هنرمندان کرمان، مراسم سه نکوداشت ویژه از خانم زهره عاقبی و آقایان مسعود مصری و محمدرضا هاشمی‌نژاد با پخش مستندی کوتاه از هر یک برگزار شد.

در ادامه برگزیدگان هر یک از بخش‌های رقابتی سالانه اول به شرح زیر معرفی و تندیس سالانه، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا شد:
در بخش عکاسی
نفر اول: یاسمن مرادی
نفر دوم: رضوان زحمتکش
نفر سوم: محمد ناظری
در بخش نقاشی
نفر اول: ریحانه ایرنپور
نفر دوم: علیا یزدی‌زاده
نفر سوم: یگانه سرداری
در بخش گرافیک:
نفر اول: فاطمه رودری
نفر دوم: فاطمه ذبیحی
نفر سوم: زینب اسدی
ضمناً جایزه بهترین اثر با موضوع ویژه حقوق شهروندی و زیست شهری به امیرحسین سالاری در بخش عکاسی اهدا شد.

همچنین ۵ دیپلم افتخار ویژه رئیس سالانه در بخش رقابتی و غیررقابتی به زهرا کرگانی‌نژاد، فاطمه حسینی، مهرزاد دهقانی، فاطمه اطمینان مقدم و حمزه مؤمنی اهدا شد.

در ادامه اولین نشان علی معلم با پخش کلیپی از مرحوم علی معلم به دلیل فعالیت‌های گستره در بخش خصوصی هنر در طی ۳۰ سال گذشته به آقای مهدی جعفری گرافیست کرمانی تعلق گرفت.

شایان ذکر است: نمایشگاه آثار منتخب تا ۲۰ شهریورماه برپاست و بازدید برای عموم همه روزه به‌غیر از روزهای تعطیل و جمعه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امکان‌پذیر است.

کد خبر ۶۲۰۵۷۶۶


اولین سالانه‌ هنر کرمان به کار خود پایان داد

منبع: مــهر
? اولین سالانه‌ هنر کرمان به کار خود پایان داد