اولین دوره مسابقات داژبال برگزار شد

اولین دوره مسابقات داژبال جام شهید جمهور با استقبال بی نظیر داژبالیست ها برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری کرمان اولین دوره این مسابقات ویژه آقایان مزین به نام شهید جمهور برگزار و با قهرمانی تیم بوستان هدایت به […]


اولین دوره مسابقات داژبال جام شهید جمهور با استقبال بی نظیر داژبالیست ها برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، به همت هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری کرمان اولین دوره این مسابقات ویژه آقایان مزین به نام شهید جمهور برگزار و با قهرمانی تیم بوستان هدایت به پایان رسید.

این مراسم با حضور آقایان دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان، سرهنگ علی آبادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و دکتر مطهری رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان با هیات همراه برگزار گردید.

در حاشیه برگزاری این رویداد روح اللّٰه مطهری بیان کرد:خداروشکر توانستیم اولین دوره مسابقات داژبال ویژه آقایان را با عنوان یادواره شهید جمهور با حضور پرشور داژبالیست ها برای اولین بار در جنوب شرق کشور برگزار کنیم و امیدواریم با این پتانسیل و استقبال بی نظیر بتوانیم سایر رشته های ورزشی زیر مجموعه هیات ورزش های همگانی را در سطح شهر کرمان توسعه دهیم.

همچنین رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان عنوان کردند: این دوره از مسابقات بدون ورودی به صورت رایگان بوده که تعداد بیش از ۲۶ تیم و به استعداد بیش از ۲۰۰ ورزشکار از ادارات، باشگاه های ورزشی و بوستان ها شرکت کردند.

این مسابقات با کسب عنوان قهرمانی تیم بوستان هدایت و همچنین تیم های انصار المهدی (عج)، شهدای عشایری به ترتیب با کسب مقام های دوم و سوم به پایان رسید.


اولین دوره مسابقات داژبال برگزار شد

منبع:یـزدان کـرمان
? اولین دوره مسابقات داژبال برگزار شد