اوج جنایت رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه در کشور ما اتفاق افتاد | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان خطیب جمعه موقت کرمان با بیان اینکه طی ۱۰ ماه گذشته با بزرگترین و گسترده‌ترین جنایت تاریخ بشر در غزه مواجه هستیم، گفت: اوج این جنایت با ترور شهید هنیه در کشور ما اتفاق افتاد. او میهمان ما بود و ما باید از میهمان خود حمایت و دفاع کنیم‌. حجت‌الاسلام علی توکلی در […]



نذیر کرمان/کرمان خطیب جمعه موقت کرمان با بیان اینکه طی ۱۰ ماه گذشته با بزرگترین و گسترده‌ترین جنایت تاریخ بشر در غزه مواجه هستیم، گفت: اوج این جنایت با ترور شهید هنیه در کشور ما اتفاق افتاد. او میهمان ما بود و ما باید از میهمان خود حمایت و دفاع کنیم‌.

حجت‌الاسلام علی توکلی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان با اشاره به اهمیت و جایگاه نماز جمعه اظهار کرد: ضرورت دارد فعالیت‌هایی انجام شود که منجر به خاطره ماندگار برای خردسالان و ایجاد انگیزه بیشتر در همراهی آنان با والدین برای شرکت در نماز جمعه شود.

وی افزود: شرکت در نماز جمعه از التزامات به نظام اسلامی است و یکی از سوالات جدی این است چند درصد از مدیران در نماز جمعه شرکت می‌کنند؟

توکلی ادامه داد: هر فردی تا زمانی که معتقد به نظام جمهوری اسلامی است، باید به شرکت در نماز جمعه هم التزام داشته باشد.

خطیب جمعه موقت کرمان گفت: نماز جمعه نباید تابع اغراض شخصی و منفعتی باشد که هر کس از یاد خدا روی‌گردان شود، زندگی پرمخمصه‌ای خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت حق‌الناس افزود: تقوا باعث اهمیت دادن به حقوق مردم است و برای همین امام حسین علیه‌السلام در شب عاشورا فرمودند کسانی که حقی به گردن‌شان هست، بروند.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماه گذشته با بزرگترین و گسترده‌ترین جنایت تاریخ بشر در غزه مواجه هستیم، گفت: اوج این جنایت با ترور شهید هنیه در کشور ما اتفاق افتاد. او میهمان ما بود و ما باید از میهمان خود حمایت و دفاع کنیم‌.

توکلی به سنگ تمام مقام معظم رهبری و ملت ایران و شیعیان در بدرقه پیکر این شخصیت اهل تسنن اشاره و بیان کرد: این وحدتی است که امامین انقلاب بارها بر آن تاکید کردند و این اتحاد امروز دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

خطیب جمعه موقت کرمان اضافه کرد: مقام معظم رهبری و سیدحسن نصرالله، دو عالم شیعه به خوانخواهی یک چهره شاخص و خوش‌سابقه اهل سنت برخاستند و در خط مقدم خوانخواهی این شهید حماس هستند بنابراین خوانخواهی شهید هنیه قطعی است و آنقدر فضا علیه اسرائیل و رژیم غاصب سنگین است و اضطرابی که این روزها فضای اسرائیل را فرا گرفته، از خوانخواهی کمتر نیست و تاخیر در خوانخواهی، برای دولت اسرائیل زجرکش است.

وی با اشاره به ترس صهیونیست‌ها از اقدام ایران اظهار کرد: اگر ایران کوتاه بیاید، بازدارندگی او از بین رفته و اسرائیل به کشورهای کوچک منطقه به راحتی حمله می‌کند.

توکلی با تاکید بر اینکه باید موشک‌های ما اقتدارمان را نشان بدهد و می‌بینید امروز اقتدار موشکی ما چه بر سر دنیا آورده؛ این همه را نتیجه گذاشتن سنگ‌بنای روز قدس توسط امام راحل دانست.

 وی با یادآوری زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: باید دشمن را نقره‌داغ کرد که از این غلط‌ها نکند زیرا ایران، ایران ۵۰ سال پیش نیست و کافی است هشدار و اخطاری بدهد، دنیا دست و پای خود را جمع می‌کند.

خطیب جمعه موقت کرمان بیان کرد: آمریکا می‌تواند حمله کند اما از عکس‌العمل و واکنش سخت ما می‌ترسد زیرا در آن صورت دیگر پایگاه‌های او در منطقه امنیت نخواهند داشت زیرا ما در زمان انتقام محدودیتی برای خود قائل نیستیم و هر پایگاه نظامی داشته باشد از تیررس سلاح‌های پیشرفته ایران پنهان نیست و ما همه اینها را مدیون شهدا، حاج قاسم، امام و رهبری هستیم.

وی افزود: شاید سالها بعد رهبر معظم انقلاب شناخته شود که این مرد چگونه دنیا را مدیریت می‌کند و با تدبیر پیش می‌برد که هم مجازات کننده و هم بازدارنده باشد.

توکلی در پایان از شهرداری کرمان به دلیل اجرای نهضت آسفالت و بازکردن گره‌های ترافیکی شهر تشکر کرد و گفت: باید زبان تشکر داشت زیرا همیشه زبان انتقاد خوب نیست.

انتهای پیام 


اوج جنایت رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه در کشور ما اتفاق افتاد

منبع: ایـسنا
? اوج جنایت رژیم صهیونیستی با ترور شهید هنیه در کشور ما اتفاق افتاد